وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 ساعت 08:29   |   کد مطلب: 16320
سخنگوی شوراي اسلامي شهر همدان بر شناسنامه دار شدن اجرای پروژه های شهرداری تاکید کرد.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی شورای شهر، کامران گردان افزود: طبق مصوبات شورا تمامی پروژه هاي در دست اجراي شهرداري و يا پروژه هايي كه به تازگي به بهره برداري رسيده اند باید شناسنامه دار شوند .

گردان اضافه کرد: باید تمامي اطلاعات مربوط به زمان آغاز و پايان عمليات عمراني ، مجري طرح ، ناظر ، كارفرما و...  پروژه ها در محل اجرا بنحو مناسب و قابل رويت درج شود.

وی از مصوبه ايجاد امكانات ورزشي ، تفريحي و مرکز فرهنگی در محله اسلامشهر خبر داد و اضافه کرد:

مقرر شد زمين ملكي شهرداري به متراژ دو هزار و  574 مترمربع واقع در اسلامشهر جنب مدرسه آيين روشن در اختيار سپاه همدان قرار داده شود تا واحد فرهنگي سپاه نسبت به ايجاد مكان ورزشي و تفريحي همگاني و مرکز فرهنگی با حفظ مالکیت عرصه توسط شهرداری حداكثر ظرف مدت هشت ماه آينده از تاريخ صدور همين مجوز اقدام نمايد و در غير اينصورت زمين مذكور در اختيار شهرداري قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شوراي اسلامي شهر همدان یاد آورشد:  به منظور تسريع و تسهيل در امور شهروندان موافقت شد درخصوص باغات خارج از محدوده خدمات شهری (حریم شهر) اراضي كه مالكين تقاضاي ديوارکشی  به همراه  فنس كشي و یا احداث خانه کارگری را دارند ، شهرداري با رعايت جميع جهات قانوني و مقررات مربوطه از ارسال تقاضاي مالكين به شوراي اسلامي شهر خودداري و برابر مصوبه و تاييد جهاد كشاورزي كه در اين خصوص، به صورت موردی وذکر نام ونام خانوادگی مالک یا مالکین وذکر نشانی ملک ، صادر مي شود ضمن رعايت بحث واقع نبودن در طرح شهرداري و داشتن معبر اقدام شود.

کامران گردان با اشاره به درخواست مساعدت انجمن خیریه پویندگان مهر گفت: با توجه به اینکه این انجمن در امور زنان بی سرپرست و بد سرپرست فعالیت دارد موافقت شد شهرداری یکی از ساختمان های مسیری را جهت اسکان موقت در اختیار انجمن قرار دهد و در صورت عدم امکان واگذاری ساختمان مسیری ، مبلغ پنج میلیون ریال از بابت اجاره بهای ماهانه ساختمان استیجاری آنان تا پایان سال جاری به انجمن پرداخت کند.

گردان از مصوبه نامگذاری بلوار میدان فرودگاه تا جورقان توسط کمیسیون نامگذاری به نام بلوار امام رضا (ع) خبر داد و افزود: همچنین در جلسه این هفته صحن شورا موافقت شد در خصوص هزینه صدور پروانه کسب قانونی برای مددجویان زیر پوشش ( اداره امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان ) 30 درصد عوارض صدور پروانه کسب اخذ نشود.

وی در ادامه به ابهاماتی که در خصوص ساخت مدرسه به صورت خیر ساز توسط شرکت یول ساز مطرح شده بود افزود: در خصوص این موضوع موافقت شد که تمامی عوارض متعلق به زمین مدرسه مذکور از جمله تغییر کاربری که در ناحیه 2 آموزش و پرورش ساخته خواهد شد معاف باشد. و در ازای صدور پروانه ساختمانی رایگان برای مدرسه مذکور ، شهرداری ضمن هماهنگی و همکاری با آموزش و پرورش در جهت انتقال زمین مدرسه واقع در کنار پارک خضر جهت الحاق به پارک به نام شهرداری از طریق آموزش و پرورش اقدامات لازم را به عمل آورد.

پایان پیام.م.د

 

 

دیدگاه شما