وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 15 شهريور 1394 ساعت 08:56   |   کد مطلب: 16280
یکی بود و نبود دنیا مردی بوده و هست که در مسیر مثبت گام برداشته و خیرش به مردم رسیده است.

به گزارش نافع به نقل از آوای سیدجمال، در دیار سیدجمال الدین اسدآبادی مردی از تبار سادات زندگی می‌کند که همه مردم شهر از راست گفتاری او حرف می‌زنند. این مرد کسی نیست جز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدموسی حسینی‌مجد که با صداقت خود و عمل کردن به گفته‌های خود اعتماد مردم را به خود جلب کرده است!

ایشان در یکی از روزهای جمعه آبانماه سال 89 بود که به عنوان هفتمین امام جمعه شهرستان اسدآباد معرفی و منصوب شد. ایشان فردی خداجو، دلسوز، مردم‌دوست، ولایتی و پیرو آرمان‌های بلند امام(ره) و منویات رهبر انقلاب است که با درایت خود توانسته است به خوبی با طنین‌اندازی خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع شهر اسدآباد وحدتی را در شهرستان حاکم کند.
وی با اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف از جمله جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و برپایی سفره افطاری در این روز، مراسم ارتحال امام(ره) و برگزاری مراسم محفل انسی با قرآن توانسته است موجب ارتقاء فرهنگ عمومی مردم در سطح شهرستان شود. دلسوزی‌های پدرانه و زحمات ایشان در طی چند سال فعالیت در جایگاه امامت جمعه کم‌نظیر است.
حضور ایشان در محافل و مجالسی که با نام شهدا مزین شده باشد، مانند دیدار با خانواده‌های شهدا در مناسبت‌های مختلف، مراسم استقبال از شهید بیژن شفیعی، شهیدان گمنام، مراسم تدفین پدران و مادران از دنیا رفته شهدا و اقامه نماز میت برای آنان را از افتخارات خود می‌داند.
فرصتی ایجاد شد تا با ایشان به گفت‌وگو بنشینیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد سخنان خود را با گرامیداشت هفته دولت به دولتمردان کشور اسلامی ایران گفت: این هفته فرصتی هم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی وباهنر و هم مروری بر کارنامه دولتمردان است.
وی با بیان اینکه تشریح خدمات صادقانه دولت موجبات نشاط عمومی را فراهم خواهد آورد، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی خدمات دولت از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی در شفاف‌سازی زحمات بی شائبه  دولت موثر خواهد بود.
امام جمعه اسدآباد ضمن تقدیر از خدمات شایسته دو لت یازدهم عنوان کرد: این دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت گام های موثری برداشته است.
وی افزود: همچنین دولت یازدهم در طول دو سال گذشته در  صحنه دیپلماسی و مذاکرات هسته ای که با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و به تبع آن حمایت مردم ولایتمدار و فهیم ایران اسلامی توانست به نتایج ارزنده‌ای در عرصه بین المللی دست یابد.
حسینی‌مجد در ادامه سخنان خود به برنامه‌های فرهنگی در طی چند سال خدمت خود در اسدآباد اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اخیر که نمود خوبی برای شهرستان داشت برگزاری سمینار ائمه جمعه استان با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بود.
وی ادامه داد: در این سفر یک روزه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی به اسدآباد با استقبال خوب مردم مواجه شدند و در ابتدای ورود خود به این شهر در بهشت زهرا حاضر شدند و فاتحه ای نیز بر مزار شهدا و همچنین مزار مرحوم آیت الله حمزه ای اولین امام جمعه شهر داشتند و همچنین دیداری با آقای راشدی جانباز قطع نخاعی و خانواده شهید رجبی داشتند و از آنان دلجویی کردند.
امام جمعه اسدآباد از دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرستان را برگزاری دعای ندبه در هفته های اخیر دانست و گفت: این برنامه نیز برای اولین بار در سطح شهرستان با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور انجام شد و استقبال مردم در این مراسم معنوی بی نظیر بود.
وی ادامه داد: یکی از افتخارات بنده در برگزاری مراسم فرهنگی، اجتماعی، انقلابی و سیاسی 14 و 15 خرداد در این شهر بود که طی چهار سال با سخنرانی مسئولان کشوری و لشکری از جمله حضرت ایت‌الله محمدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان، حجت‌الاسلام ممدوحی عضو خبرگان رهبری و اساتید حوزه علمیه قم، سرادر همدانی فرمانده قرارگاه امام حسین(ع)، سرادر غلامی معاون بازرسی بسیج کشور و سردار نوراللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین(ع) برگزار شده است.
وی به برپایی نماز وحدت به صورت محله به محله و مسجد به مسجد در شهرستان اشاره کرد و گفت: این برنامه در طی دوسال است که در حال انجام است و با وحدتی که بین مسئولان و مردم وجود دارد، نماز جماعت ظهر و عصر در تمامی مساجد شهرستان انجام می‌شود.
حسینی‌مجد یاداور شد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی در شهر اسدآباد در راستای ترویج فرهنگ قرآن است که محفل انسی با قرآن در مسجد جامع شهر برگزار می‌شود و این برنامه در طی چهار سال متوالی با قاریان کشوری با استقبال خوب مردم مواجه شده است.
وی سفر روستایی با حضور برخی از مسئولان را در سطح روستاها از دیگر برنامه های فرهنگی دانست و گفت: در این سفر دیداری با مردم داریم و پای صحبت‌های درددل گونه آنان می‌نشینیم.
امام جمعه اسدآباد برپایی و شرکت در راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم یمن، فلسطین و غزه در پایان مراسم نماز جمعه و همچنین شرکت در راهپیمایی‌های یوم الله 13 آبان، 22 بهمن از دیگر برنامه های فرهنگی بود که در طی این چند سال خدمت بنده انجام شده است.
با بیان اینکه در اجرای هر چه بهتر امور فرهنگی نیازمند پشتیبانی و حمایت همه جانبه دولت هستیم، گفت: جذب بودجه های مرتبط و انجام برنامه‌های مداوم فرهنگی، می‌تواند جوانان اسدآبادی را در مقابل نیرنگ و هجمه های دشمنان واکسینه نماید.
وی همچنین ضمن تقدیر از فرماندار، بخشداراران، شهردار و اعضای شورای اسلامی اسدآباد، تصریح کرد: انتظار می‌رود همه مسئولین شهرستان ضمن حفظ وحدت، زمینه را برای رفع مشکلات مردم و حضور آنان در انتخابات پرشور و دشمن‌شکن فراهم آوردند.
انتهای پیام/ح

انتهای پیام/م

دیدگاه شما