وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394 ساعت 18:18   |   کد مطلب: 16263
بازیگر سینما و تلویزیون:
"محمد رسول الله" جهانی می شود
سعید پیردوست، بازیپر سینما و تلویزیون با بیان اینکه فیلم "محمد رسول الله" قابلیت جهانی شدن را دارد، گفت: در همین چند روز گذشته که از اکران این فیلم می گذرد، بازخوردهای بسیاری مطرح شده است.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، به طور حتم در هفته ها و ماه های آینده نیز بازخوردهای جهانی این فیلم مشاهده خواهد شد و من معتقد هستم آنچه را که پیامبر اسلام می خواستند به پیروان دین انتقال دهند، در این فیلم به معرض ظهور رسیده است.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در خصوص فیلم "محمد رسول الله" ساخته مجید مجیدی می گوید: این فیلم قطعا به جهت ارزش های معنوی دارای جایگاه بالایی است و اهمیت بیشتر آن در این است که یک مسلمان ایرانی ساخت این فیلم را بر عهده داشته و تلاش های بسیاری برای آن انجام داده است. ما نیز از این مسئله خرسند و خوشحالیم که یک فیلم ایرانی برای پیامبر عظیم الشان اسلام ساخته شد.

سعید پیردوست با بیان اینکه فیلم "محمد رسول الله" قابلیت جهانی شدن را دارد، گفت: در همین چند روز گذشته که از اکران این فیلم می گذرد، بازخوردهای بسیاری مطرح شده است. به طور حتم در هفته ها و ماه های آینده نیز بازخوردهای جهانی این فیلم مشاهده خواهد شد و من معتقد هستم آنچه را که پیامبر اسلام می خواستند به پیروان دین انتقال دهند، در این فیلم به معرض ظهور رسیده است.

وی همچنین اظهار داشت: من به عنوان یک ایرانی به خودم می بالم و معتقد هستم هر ایرانی باید خود را وابسته به این فیلم بداند. قطعا تماشای این فیلم توسط آحاد مختلف جامعه به خصوص جوانان، تاثیرات اجتماعی شگرفی نیز به همراه خواهد داشت.

پیردوست در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: هنوز نتوانسته ام این فیلم را ببینم اما بازخوردهای مناسبی که از اطرافیان بعد از تماشای فیلم مشاهده کردم مرا نیز ترغیب کرد تا هر چه سریعتر برای تماشای آن به سینما بروم. یکی از مهمترین بازخوردهای مطرح شده نیز موضوع زحماتی است که عوامل تهیه این فیلم در طول سال های گذشته کشیده اند که جای تقدیر، تشکر و خسته نباشید هم دارد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما