وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 11 شهريور 1394 ساعت 09:07   |   کد مطلب: 16232
در روز نخست برگزاری المپیاد ورزشی رقم خورد
کسب عنوان سوم توسط دانشجوی ورزشکار همدانی
سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر همدان گفت: علیرضا ذاکری در روز نخست المپیاد در پرش ارتفاع با ثبت رکورد یک متر و 55 سانتیمتر جایگاه سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش نافع، محمد ناصری در گفت‌و‌گو با فارس به حضور ورزشکاران همدانی در المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان همدان ورزشکاران پسر این دانشگاه را در قالب 6 تیم به المپیاد ورزشی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه 46 ورزشکار از استان به این رقابت‌ها اعزام شدند، افزود: این ورزشکاران در رشته‌های دو و میدانی،‌ بدمینتون، کشتی، تکواندو، کاراته و بسکتبال به رقابت با حریفان می‌پردازند.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر همدان افزود: ورزشکاران استان در روز اول رقابت‌ها در رشته‌های دوومیدانی، بدمینتون و بسکتبال به رویارویی با حریفان پرداختند.

وی ادامه داد: در رشته دوومیدانی علیرضا ذاکری در پرش ارتفاع با ثبت رکورد یک متر و 55 سانتیمتر در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

ناصری در ادامه بیان داشت: در روز اول رقابت‌ها بدمینتون‌بازان استان نیز خوش درخشیدند و موفق شدند در دو بازی حریفان تهرانی و گلستانی خود را شکست دهند.

وی افزود: اما در روز دوم مسابقات شانس با ورزشکاران همدانی یار نبود و تیم بدمینتون استان مقابل تیم زنجان بازی را واگذار کرد و تیم بسکتبال نیز با اختلاف تنها دو امتیاز مغلوب تهران شد.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر همدان تصریح کرد: بازی‌ها در روز دوم ادامه دارد و ورزشکاران در رشته‌های مختلف به میدان خواهند رفت که امیدواریم نتایج کسب شده در روز اول برای کاروان اعزامی استان تکرار شود.

گفتنی است هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با شرکت 1300 ورزشکار در 11 رشته ورزشی تا دوازدهم شهریور به میزبانی استان قم پیگیری می‌شود.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت