وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ساعت 08:57   |   کد مطلب: 16195
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: سمن ها یار و همراه دولت در اجرای برنامه ها هستند.

به گزارش نافع، محمد ابراهیم الهی تبار در دوره توانمند سازی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در تالار فجر همدان افزود: سمن ها فرصتی مناسب برای اجرای سیاستهای دولت بشمار می روند و نباید به آنها به عنوان یک رقیب نگاه کرد.
وی با بیان اینکه در استان همدان 303 سازمان مردم نهاد در بخشهای مختلف فعالیت می کنند گفت: استان همدان در این هفته با برگزاری سه همایشی که در این حوزه ها برگزار شد می تواند به پایگاه فعالیت سازمانهای مردم نهاد ایران زمین تبدیل شود.
معاون استاندار همدان بر توانمند سازی سمن ها تاکید کرد و گفت: برای قوام سمنها مسوولان باید در راستای حمایت، تقویت و توانمند سازی آنها گام بردارند.
الهی تبار یکی از دلایل ایجاد آسیبهای اجتماعی را نداشتن مهارتهای لازم در خانوادهها عنوان کرد و گفت: جوان وقتی وارد عرصه اجتماع می شود توان حل مساله و قدرت نه گفتن را ندارد لذا گرفتار آسیبهای اجتماعی می شود.
وی با تاکید بر اینکه باید متناسب با آسیب های اجتماعی جوانان مهارت های لازم را فرا گیرند افزود: بهترین کسانی که می توانند در این زمینه نقش آفرین باشند، جوانان هستند.
الهی تبار گفت: نگاه امنیتی به سمنها را باید کم کرد و فضا را برای ورود سمنها و مشارکتهای مردمی در قالب سازمانهای مردم نهاد افزایش داد.
وی با بیان اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است اضافه کرد: این به معنی استفاده از ظرفیت درونی جامعه است چرا که کشور ایران از نظر منابع طبیعی و انسانی غنی است که با مدیریت مطلوب باید از آن استفاده کرد.
الهی تبار ادامه داد: واگذاری فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی به جوانان موجب اعتماد بین مردم و دولت می شود و افزایش مشارکت ، رضایتمندی و سرمایه اجتماعی را به دنبال دارد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما