وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 8 شهريور 1394 ساعت 08:39   |   کد مطلب: 16153
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تویسرکان گفت: امروز 100 نفر از بسیجیان مساجد و محلات تویسرکان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش نافع، سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه 100 نفر از بسیجیان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند، اظهار کرد: بسیجیان تویسرکانی در قالب کاروان راهیان نور به این سفر دو روزه رفتند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در این سفر معنوی از یادمان‌های بو‌الحسن و سیران‌بند بازدید خواهند کرد، افزود: جوانان پایگاه‌های مقاومت اعزامی به مناطق عملیاتی با شهدای غرب آشنا می‌‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تویسرکان با اشاره به همراهی یک روحانی و سه راوی دفاع مقدس با کاروان راهیان نور اعزامی از تویسرکان، یادآور شد: راویان، دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس برای زائران کاروان نور بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بهترین بستر احیای فرهنگ ایثار و جهاد است، افزود: اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشمند برای معرفی ایثارگری دوران دفاع مقدس به جامعه است.

سعیدی با بیان اینکه فرهنگ شهادت بزرگترین و اثرگذارترین راه مقابله با دشمنان است، گفت: یاد و خاطره شهدا و حماسه‌آفرینی این بزرگ‌مردان تاریخ در قالب برنامه‌های مختلف، مکر دشمنان را خنثی می‌کند.

وی بازخوانی رشادت و حماسه‌سازی شهدا را ضامن سلامت جامعه دانست و گفت: نشر خاطرات و وصیت‌نامه شهدا بهترین نقشه راه برای مبارزه با دشمنان است.

پایان پیام/م

دیدگاه شما