وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 5 شهريور 1394 ساعت 10:26   |   کد مطلب: 16125
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان:
نخستین کتابخانه تخصصی کودک در تویسرکان افتتاح می‌شود
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان از راه اندازی کتابخانه عترت به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان و افتتاح کتابخانه عمومی بینش روستای اشترمل در هفته دولت خبر داد.

به گزارش نافع، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان از راه اندازی کتابخانه عترت به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان و افتتاح کتابخانه عمومی بینش روستای اشترمل در هفته دولت خبر داد.

مهدی کریمی گفت: کتابخانه عمومی روستای اشترمل به عنوان سومین کتابخانه روستایی شهرستان تویسرکان در هفته دولت افتتاح می شود و افزود: این کتابخانه با بودجه ای در حدود 230 میلیون ریال  تجهیز شده است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان ادامه داد: با افتتاح این کتابخانه، روستای اشترمل با جمعیتی حدود دو هزار نفر به عنوان یکی از روستاهای فرهنگی شهرستان، سومین روستای شهرستان است که صاحب کتابخانه می شود.

کریمی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا روستاهای بالای یک هزار و 500 نفر صاحب کتابخانه شوند، تصریح کرد: تاکنون روستاهای لامیان، سید شهاب و اشترمل صاحب کتابخانه شده اند.

وی عنوان کرد: روستای جعفریه نیز تا پایان سال کتابخانه دار خواهد شد و به لطف خدا شاهد خواهیم بود که تا پایان سال تنها شهرستان استان همدان باشیم که تمامی روستاهای هدف کتابخانه‌دار شده اند.

سرپرست  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان همچنین از راه اندازی کتابخانه عترت به عنوان تنها کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان خبر داد و گفت: با اعتباری در حدود 150 میلیون ریال کتابخانه عترت به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان راه اندازی می شود.

کریمی افزود: این کتابخانه در سال 91 تاسیس و مجوز تغییر کاربری کتابخانه در سال 93 توسط دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صادر شد.

وی بیان کرد: کتابخانه عترت شامل اتاق مطالعه، اتاق پخش فیلم، قصه گویی و همچنین اتاق والدین است که به زودی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولین شهرستان، افتتاح می شود.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما