وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 5 شهريور 1394 ساعت 08:57   |   کد مطلب: 16119
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در سال جاری تاکنون خاموشی به دلیل کمبود نیرو در استان همدان ایجاد نشده است و در تابستان سال جاری نیز با تلاش تمام سخت کوشان صنعت برق استان شرایط تامین برق مشترکان به خوبی انجام شده است.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان حاجی رضا تیموری با اشاره به انتشار خبری با عنوان 'جیره بندی بی سر و صدای برق در برخی شهرهای کشور' در برخی خبرگزاریها و سایت های افزود: چندین سال است که صنعت برق استان هیچگونه برنامه ای برای اعمال خاموشی های ناشی از کمبود برق نداشته است و از این رو استفاده از کلمه جیره بندی نادرست است.
وی اضافه کرد: اتفاقات و حوادث غیر مترقبه در شبکه های برق سراسر دنیا امری محتمل و اجتناب ناپذیر است که بر این اساس گروه های عملیاتی اتفاقات برق به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع خرابی ها در کمترین زمان ممکن هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: شبکه های برق برای تعمیر و نگهداری، اصلاح و بهینه و احداث و توسعه شبکه های جدید نیاز به خاموشی با برنامه دارند که در این گونه موارد شرکت توزیع نسبت به برنامه ریزی و اطلاع رسانه ای منطقه ای اقدام خواهد کرد و در مواقع خاص نیز گروه های عملیاتی با تمرکز بیشتری ساماندهی شده و وارد عمل می شوند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما