وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 5 شهريور 1394 ساعت 08:45   |   کد مطلب: 16116
مديركل تبليغات اسلامی استان همدان با بيان اينكه وظیفه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر تذکر زبانی است، بيان كرد: هدف اجرای طرح طلايه داران امر به معروف ونهی از منکراستفاده از ظرفيت ها است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام علی دشتكی در نشست هماهنگی امر به معروف و نهی از منكر در استان همدان با بیان اینكه اگر در راه ترویج فریضه امر وبه معروف و نهی از منکر برنامه ریزی نداشته باشیم به نتیجه ای نخواهیم رسید، عنوان كرد:همه باید در این فریضه الهی شركت داشته باشند.

وی با بیان اینكه هماهنگی یكی از محورهای طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: اگر نظارت راهبردی مدیریت نشود بحث مدیریت حقوقی پیش می آید و در این راه مشكلاتی به وجود خواهد اورد.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینكه اجرای موفق طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یك ارتباط و پشتیبانی است، ادامه داد:اگر از این طرح حمایت و پشتیبانی شود به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام دشتكی با اشاره به اینكه در استان همدان بحث گروه های تذكر لسانی به مانند گذشته درحال اجراست،   عنوان كرد: ۱۲۰۰ هیئت مذهبی در استان همدان وجود دارد كه در امر تذكر لسانی فعال هستند.

وی با بیان اینكه  ۱۸۰۰ مسجد در استان همدان وجود دارد، بیان كرد: اگرچه این تعداد در طول سال فعال نیستند اما ۶۰ درصد آنها به صورت مناسبتی و ۴۰ درصد در طول سال فعال هستند.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینكه با همكاری موسسات و پایگاه های بسیج مساجد در طول سال در زمینه امر به معروف ونهی از منكر فعال هستند بیان كرد: طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر یك رویكرد جدید است كه باید نسبت به تبیین آن اقدام كرد.

حجت الاسلام دشتكی با بیان اینكه در طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر باید از كسانی كه دارای انگیزه هستند، استفاده كرد، ادامه داد: هدف طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استفاده از ظرفیت های موجود است.

وی با بیان اینكه طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر صورتی تاثیر گذار و مثبت خواهد بود كه باید به آن توجه شود، افزود: عمده ترین محور در این طرح جذب و استفاده از ظرفیت ها است.

پایان پیام/م

دیدگاه شما