وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 5 شهريور 1394 ساعت 08:39   |   کد مطلب: 16114
مالک باشگاه الوند با بیان اینکه تیم الوند در همدان ماندگار شد، گفت: این تیم تشنه حمایت مسئولان ورزش استان است.

به گزارش نافع، ناصر قره‌باغی در جمع خبرنگاران همدان اظهار کرد: سال گذشته تنها به خاطر کمک به فوتبال و ورزش این شهر تیم الوند را تحویل گرفتم تا امتیاز ارزشمند دسته دومی آن منحل نشود و برای جوانان این شهر باقی بماند.

وی افزود: با همه سختی‌ها، به لطف خدا و توسل به اهل بیت (ع)، تیم الوند در لیگ دسته دوم باقی ماند تا شرمنده مردم همدان نشویم.

مالک باشگاه الوند همدان با بیان اینکه در فصل گذشته برای تسویه بدهی‌ها و پرداخت حق‌الزحمه بازیکنان و کادر فنی بیش از 450 میلیون تومان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: برابر اسناد موجود ما برای ماندگاری تیم الوند این مبلغ را پرداخت کردیم که در حال حاضر نیز مقادیری چک مدت‌دار در دست طلبکاران الوند وجود دارد.

وی یادآور شد: بعد از اینکه بارها مسئولان استان برای کمک به الوند وعده پرداخت 200 میلیون تومان دادند اما در نهایت تنها 50 میلیون تومان از تعهدات آنها پرداخت شد ما تصمیم به فروش امتیاز الوند گرفتیم.

قره‌باغی اظهار کرد: هر کسی برای کمک به تیم الوند ادعایی داشت، فقط در حد حرف بود و این 50 میلیون تومان هم با پیگیری سرپرست تیم الوند محقق شد.

وی تصریح کرد: ما بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به ورزش استان جلو آمدیم اما روند برخورد مسئولان برای حمایت از فوتبال بومی در سال گذشته زیبنده نبود.

مالک باشگاه الوند همدان ادامه داد: با وجود همه مشکلات، مبنا را بر این گذاشتیم تا یک مشتری از داخل استان برای خرید تیم الوند پا پیش بگذارد اما بعد از سه مکاتبه ناچار به مذاکره با گزینه خارج از استان شدیم.

وی با بیان اینکه در این مدت بارها توسط مردم و هواداران سئوال پرسیده می‌شد چرا امتیاز الوند در همدان باقی نمانده و ما هم جواب قانع‌کننده‌ای نداشتیم؛ گفت: نمی‌توانستیم از اتفاقاتی که در واگذاری این امتیاز افتاده با رسانه‌ها و مردم حرفی بزنیم و فقط سکوت کردیم.

قره‌باغی افزود: ما در 30 تیرماه با عقد قراردادی امتیاز دسته دومی الوند را به شهرستان هشتگرد واگذار کردیم که قرار بود خریدار، طی دو فقره چک مبلغ 430 میلیون تومان پرداخت کند.

وی تصریح کرد: سوم شهریورماه متأسفانه بعد از چندین مرتبه فرصت چک دوم خریدار پاس نشد و ما مجبور به فسخ قرارداد با او شدیم.

مالک باشگاه الوند همدان افزود: با مشورتی که انجام شد با وجود خریداری دیگر، با قیمت بالاتر تصمیم به حفظ این امتیاز در همدان شدیم.

وی ادامه داد: به عشق جوانان همدان و قول مساعد مسئولان ورزش استان، الوند در همدان ماندنی ‌می‌شود تا بازیکنان مستعد بومی استان بتوانند در شهر خود در یک تیم استعداد خود را بروز دهند.

قره‌باغی اضافه کرد: در نهایت با قول مساعد مسئولان ورزش استان برای حمایت از الوند، قرار شد 200 میلیون تومان برای تیمداری ما در لیگ دسته دوم کمک کنند.

وی با بیان اینکه برای تسویه حساب بدهی‌های سال گذشته در فدراسیون و سازمان لیگ مکاتباتی انجام شده است، گفت: تیم الوند بهترین فرصت برای بروز استعدادهای این شهر است.

مالک باشگاه الوند همدان با اشاره به اینکه تلاش داریم فوتبال همدان در آینده نزدیک در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد،  یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در سال گذشته به وجود آمد اما ما سهم سه درصد حق هیئت فوتبال را تماماً پرداخت کردیم.

وی تصریح کرد: هزینه 9 مسابقه‌ای که تیم الوند در فصل گذشته میزبان بود را متقبل شدیم و به حساب هیئت فوتبال واریز شده است.

مالک باشگاه الوند همدان اضافه کرد: وقتی حرف از فروش الوند شد دست‌اندرکاران فوتبال دل‌نگران امتیاز تیم شدند اما حالا که با همه سختی کار بر آن شدیم الوند در همدان بماند هیئت فوتبال هم به عنوان متولی اصلی این رشته باید از بخش خصوصی حمایت کند تا با رغبت بیشتری برای تیمداری در سطح لیگ دسته دوم حاضر شود.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی گزینه‌های مختلف کادر فنی تیم مشخص شد، گفت: منوچهر بیگم‌جانی و مصطفی کاشی با حضور در تمرینات این تیم سکان هدایت تیم الوند برای فصل آتی را در دست گرفتند.

قره‌باغی افزود: بعد از سه مرحله تست‌گیری بازیکنان مورد نظر و همچنین اعضای تیم که با ما قرارداد دارند از روز چهارشنبه به صورت جدی تمرین می‌کنند.

گفتنی است دور جدید تمرینات تیم فوتبال الوند همدان از چهارم شهریورماه آغاز شده که در صورت رفع مشکلات و تحقق وعده مسئولان، این تیم خود را برای حضور در سطح لیگ دسته دوم آماده می‌کند.

انتهای پیام/م

 

 

دیدگاه شما