وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت 16:49   |   کد مطلب: 16065
با حضور معاون رئیس جمهور
گلزار شهدای همدان غبار روبی شد
نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور وریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور
گلزار شهدای شهر همدان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عطر افشانی و غبار روبی شد.

به گزارش نافع، همزمان با بیست و دومین سفر رئیس جمهور به استان ها، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی به نمایندگی از هیئت دولت به مقام شامخ شهدای همدان ادای احترام کرد.

وی در این آیین گفت: در سطح کشور نیز 19613 گلزار شهدا وجود دارد که تقریبا 11000از آن ها ساماندهی شده و 2500تا پایان سال ساماندهی خواهد شد.

حجت الاسلام  شهیدی بیان کرد: استان همدان دارای 689گلزار شهدا است که 90%آن ساماندهی شده و 10%باقی مانده تا پایان سال 94ساماندهی خواهد شد که استان همدان اولین استانی است که توانسته ساماندهی گلزار شهدا را انجام دهد.

وی تصریح کرد: طرح جامع ایثارگری در دولت قبل به دلیل هزینه ی بالا مورد قبول واقع نشد و به دولت سپرده شد تا کار آن را پیگیری نماید که با توجه به اقدامات صورت گرفته در دولت نهم ودهم تصویب شد، اما ابلاغ نشد تا اینکه در دولت یازدهم ابلاغ آن نیز صورت گرفت که خوشبختانه 71 درصد اجرا شده است.

محلاتی ادامه داد: مهمترین مشکل خانواده شهدا و ایثارگران مسئله درمان است که در سال 94کارت طلایی به این عزیزان اهدا شده و در بیمارستان های مخصوص بنیاد شهید خدمات ارائه می دهند.

پایان پیام/م.ت

پ

دیدگاه شما