وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 2 شهريور 1394 ساعت 08:58   |   کد مطلب: 16029
فرماندار فامنین از کلنگ‌زنی پتروشیمی ابن‌سینا در سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان خبر داد.

به گزارش نافع، ظاهر پورمجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه بیش از سه هزار نفر از فامنین برای استقبال از کاروان تدبیر و امید به همدان می‌روند، اظهار کرد: در طی این چند روز که مردم فامنین از سفر هیئت دولت مطلع شده‌اند، با تماس‌های مکرر برای حضور در کاروان استقبال، اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید موجب امیدواری دولت در خدمت به مردم می‌شود، بیان کرد: حضور همگانی و پرشور در استقبال از رئیس جمهور نشان از حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از دولت دارد.

فرماندار شهرستان فامنین خاطرنشان کرد: استقبال مطلوب از دولت تدبیر و امید به دشمنان داخلی و خارجی نشان خواهد داد که مردم برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی همواره در صحنه هستند.

وی به تشکیل جلسات خودجوش تشکل‌های مختلف در فامنین اشاره کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی، شوراها، اصناف، روحانیون، پایگاه مقاومت بسیج و ... در روزهای اخیر اقدام به تشکیل جلسه کرده و مطالبات خود را از رئیس جمهور درخواست کرده‌اند.

فرماندار فامنین با اشاره به سه برنامه مهم در سفر نماینده رئیس جمهور به فامنین یادآور شد: کلنگ‌زنی پتروشیمی ابن سینا در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد با بیش از 800 میلیارد تومان اعتبار، افتتاح گاوداری 3 هزار رأسی با اعتبار 30 میلیارد تومان و افتتاح سیستم آبیاری بارانی در اراضی کشاورزی 6 روستا در برنامه قرار دارد.

وی اضافه کرد: نماینده دولت با حضور در فامنین با 80 نفر از اقشار مختلف مردم دیدار کرده و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی خواهد کرد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما