وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 08:24   |   کد مطلب: 15984
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید خوشه چرم در همدان ایجاد شود.

به گزارش نافع، امیر خجسته در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه صنعت چرم در همدان با بیان اینکه باید خوشه چرم در همدان تشکیل شود، اظهار کرد: صنعت چرم در همدان و تبریز قدمت بالایی دارد اما مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه هزار واحد تولیدی چرم در استان همدان فعال است، افزود: در برخی واحدها بین 40 تا 50 نفر اشتغال‌زایی شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاهی بسیاری از مشکلات صنعت چرم حل شود، گفت: باید تولید را حمایت کرده و موانع کسب و کار را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به صنعت، تولید و فرآورده‌های تولید، در ادامه تصریح کرد: موضوع مورد بحث امروز مجلس این است که اگر پول‌های بلوکه شده به کشور برگردد باید در زیر ساخت‌های مربوط به تولید هزینه شود.

خجسته با بیان اینکه نباید پول‌های بلوکه شده در هرجایی هزینه شود، یادآور شد: حرف اول و آخر در اشتغال و سرمایه ملی فرزندان ما هستند که اگر غفلت کنیم این سرمایه‌ها از بین می‌روند.

وی در خصوص مالیات نیز با بیان اینکه مالیات حق دولت است و باید پرداخت شود، گفت: دولت آینده مالیات را باید طوری طراحی کند که فرار از مالیات نباشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه متأسفانه برای استان همدان 52 درصد مالیات وضع شده که باید دانست بر چه اصولی بوده، افزود: این درحالی است که برای پایتخت 19 درصد مالیات بسته شده است.

وی با بیان اینکه در سازمان مالیاتی باید در رأس کار ادب و احترام به مردم و تولید کننده مدنظر باشد، خاطرنشان کرد: فرار مالیات را قبول نداریم و حق مردم و دولت باید رعایت شود.

خجسته تصریح کرد: درست است وضع مالی دولت خوب نیست اما نباید پول را به زور از جیب مردم بیرون آورد و باید مالیات بر اساس واقعیت گرفته شود.

پایان پیام/م

دیدگاه شما