وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 12:47   |   کد مطلب: 15973
مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: 50 پروژه شاخص استان همدان همزمان با هفته دولت و سفر رئیس جمهوری به استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش نافع به نقل از فارس، محمد رودباری با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان،‌ اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی همدان در راستای سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه طرح‌هایی را در استان افتتاح خواهد کرد.

وی به طرح‌های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت و سفر رئیس جمهوری به همدان اشاره کرد و گفت: طرح‌های شاخص در پنج بخش چهارخطه، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی راه‌های فرعی (ارتقا به راه اصلی)،‌ مسکن مهر و ایمن‌سازی راه‌ها مشخص شده و افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان افزود: 50 پروژه در هفته دولت و سفر رئیس جمهوری به استان به ارزش 485 میلیارد و 170 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی تعداد پروژه‌ها را به تفکیک شهرستان‌ها عنوان کرد و بیان داشت: 22 پروژه در همدان، 6 پروژه در ملایر، چهار پروژه در نهاوند،‌ سه پروژه در تویسرکان، دو پروژه در اسد‌آباد،‌ چهار پروژه در کبودراهنگ، چهار پروژه در رزن و پنج پروژه نیز در شهرستان بهار به عنوان پروژه‌های شاخص استان انتخاب شده است.

رودباری با بیان اینکه در ارتقای راه فرعی به اصلی یک پروژه شاخص قابل افتتاح است، تصریح کرد: بهسازی راه فرعی اسد‌آباد ـ سنقر به عنوان تنها پروژه شاخص قابل افتتاح بهسازی راه فرعی معرفی شد.

وی بیان کرد: بهسازی و آسفالت دو کیلومتر راه روستایی تفریجان، 12 کیلومتر راه روستایی قهاوند ـ برکت‌آباد، سه کیلومتر راه روستایی ده شاکر ملایر،‌ هشت کیلومتر راه روستایی ایلانلو و هفت کیلومتر راه روستایی گندوز ـ طاسران کبودراهنگ و تکمیل 1.5 کیلومتر راه و پل روستای مهاجران بهار از جمله پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در سفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان خاطر‌نشان کرد: احداث باند دوم رزن ـ تاکستان، احداث باند دوم رزن ـ قروه درجزین، احداث تقاطع غیر‌همسطح بهشت هاجر در ادامه بزرگراه ملایر ـ توره، احداث باند دوم کبودراهنگ ـ قیدار و احداث باند دوم نهاوند ـ بروجرد از دیگر پروژه‌های شاخص قابل افتتاح است.

وی افزود: اجرای شبکه روشنایی گردنه همه‌کسی و برج نوری در راهدارخانه همه‌کسی و کارخانه قند در شهرستان بهار، اجرای شبکه روشنایی سه‌راهی شعبان شهرستان نهاوند، اجرای برج نوری در سه‌راهی سوباشی شهرستان کبودراهنگ، اجرای برج نوری در سه‌راهی شاهنجرین شهرستان رزن و اجرای برج نوری در سه راهی دم‌سیاه در شهرستان ملایر از پروژه‌های شاخص توسعه شبکه روشنایی راه‌ها است.

رودباری با بیان اینکه در مجموع 9 هزار و 371 واحد مسکن مهر نیز تا پایان شهریورماه سال جاری در سطح استان افتتاح خواهد شد، گفت: از این تعداد 6 هزار و 901 واحد در شهر‌های بالای 25 هزار نفر، 405 واحد در شهر‌های زیر 25 هزار نفر و 2 هزار و 65 واحد در بافت فرسوده استان افتتاح می‌شود.

وی در پایان افزود: یک سایت از پروژه‌های مسکن مهر به عنوان پایلوت در سفر رئیس جمهوری به استان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما