وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 29 مرداد 1394 ساعت 09:09   |   کد مطلب: 15953
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: علامت سوال دیگر در این خصوص این است که زمانی که رسانه های زیادی در داخل کشور برای اظهار نظر از هر گرایشی وجود دارد، چرا خانم ابتکار به سوی رسانه های بیگانه و ضد نظام رفته و پای صحبت با انها نشسته است.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام سید علی طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی راه دانا، در خصوص مصاحبه ابتکار با رسانه معاند و ضد نظام بی بی سی در ایران اظهار داشت: طی هفته گذشته ۲۷ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پرهیز از مماشات با رسانه‌های معاند و برانداز مانند بی‌بی‌سی شدند.

وی در ادامه گفت: این موضوع بسیار مهمی است که برخی از رسانه های منتقد در داخل کشور به خاطر نقد توافق هسته ای بسته می شوند اما رسانه هایی که سابقه جاسوسی و خرابکاری آنها در کشور مشخص است، از سوی وزارت ارشاد برای فعالیت مجوز می گیرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در ادامه تصریح کرد: علامت سوال دیگر در این خصوص این است که زمانی که رسانه های زیادی در داخل کشور برای اظهار نظر از هر گرایشی وجود دارد، چرا خانم ابتکار به سوی رسانه های بیگانه و ضد نظام رفته و پای صحبت با انها نشسته است.

طاهری در ادامه یادآور شد: این موضوع برای یک مسئول که به خاطر وظیفه ای که در دولت دارد و این وظیفه او ارتباطی با سیاست نداشته است بسیار حساس تر است؛ سازمان محیط زیست، یک سازمانی است که باید به دور از سیاسی بازی کار خود را ادامه دهد اما خانم ابتکار مصاحبه ای سیاسی را با رسانه ای ضد نظام انجام می دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً مشکلات زیست محیطی زیادی در کشور وجود دارد که بهتر است خانم ابتکار برای رسیدگی به این موضوعات و مشکلات تلاش کند نه اینکه وقت خود را در اختیار مصاحبه ای سیاسی با رسانه ای کند که سابقه آنها در دوران فتنه برای ایجاد چالش در کشور مشخص است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما