وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 09:16   |   کد مطلب: 15903
تیم فوتبال پاس همدان در اولین هفته لیگ دسته اول فوتبال و در یک دیدار خانگی با نتیجه یک بر یک مقابل حریف خود شهرداری اردبیل متوقف شد.

به گزارش نافع، هفته اول لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان عصر امروز دوشنبه با برگزاری ۱۰ دیدار برگزار شد.

در این هفته تیم فوتبال پاس همدان تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته اول در یک دیدار هجومی در ورزشگاه شهدای قدس همدان مقابل هواداران خود با نتیجه یک بر یک مقابل شهرداری اردبیل متوقف شد.

در ابتدای این مسابقه که یا قضاوت محمد ملکی برگزار شد پاسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و خیلی زود در دقیقه ۱۳ نیما پرتوی نگاری با یک حرکت زیبا دروازه بان را دریبل کرد که شوت این بازیکن را مدافع شهرداری اردبیل از روی خط دروازه برگشت داد.

در این نیمه پاسی ها چندین موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست دادند تا در نهایت دو تیم بدون گل به رختکن بروند اما با شروع نیمه دوم شوت زیبا و سنگین نیما پرتوی نگاری از فاصله دور دروازه بان شهرداری اردبیل را مغلوب کرد تا از ابتدای نیمه دوم طلسم گل نزدن پاسی ها شکسته شود.

پس از این گل تیم شهرداری اردبیل از فاز دفاعی خارج شد و در چند موقعیت بسیار خوب می توانست دروازه پاس همدان را باز کند همچنین جهانگیر عسگری مهاجم تیزهوش پاس در این نیمه موقعیت بسیار خوبی را از دست داد.

عقب نشینی پاسی ها و بازی هجومی شهرداری اردبیل در دقیقه ۷۵ باعث شد که در سراسیمگی خط دفاعی پاس، سید روح الله نعمتی گل تساوی شهرداری اردبیل را به ثمر برساند و کار را به تساوی بکشد که این گل آب سردی بر پیکره تیم پاس بود.

در نهایت پاسی ها نتوانستند موقعیت جدی پس از این گل بر روی دروازه شهرداری خلق کنند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما اگر پاسی ها در نیمه اول قدر موقعیت های خود را می دانستند قطعا با نتیجه پر گل این بازی را پست سر می گذاشتند.

در این هفته تیم های پیکان تهران و خیبر خرم آباد آغاز طوفانی داشتند و هر دو با سه گل حریفان خود را با شکست بدرقه کردند و برای سایر حریفان خود خط و نشان کشیدند.

در پایان هفته اول پیکان با تفاضل گل بهتر نسبت به خیبر خرم آباد، فجرسپاسی شیراز، نفت آبادان، ماشین سازی تبریز، فولاد یزد و مس کرمان صدرنشین شد.

پاس همدان نیز با این تک امتیاز در رده هشتم جدول ۲۰ تیمی قرار گرفت.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته دوم یکشنبه یکم شهریور ماه میهمان داماش گیلان است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما