وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 09:13   |   کد مطلب: 15902
فرماندار شهرستان همدان گفت: حضور ریاست جمهوری در همدان فرصتی برای وفاق و همدلی است.

به گزارش نافع، علی تعالی در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به همدان را پیش رو داریم، اظهار داشت: این سفر نقطه عطفی در توسعه و آبادانی استان همدان است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نزدیک شدن سفر ریاست جمهوری به استان همدان جلسات مختلف تشکیل شده است، عنوان کرد: همه شهرستان ها در سفر ریاست جمهوری درگیر هستند اما شهرستان همدان بیشترین درگیری را در سفر دارد.

فرماندار همدان در ادامه افزود: دیدار عمومی، فضا سازی شهر، روان سازی جرکت کاروان ها، پذیرایی، آذین بندی شهر و هماهنگی حضور اقشار مختلف مردم از جمله برنامه هایی است که باید هماهنگ شوند.

تعالی با بیان اینکه باید استقبال باشکوه را به رشته تحریر بکشیم، عنوان داشت: استقبال باشکوه قدرت و استحکام نظام را تقویت می کند و موجب وفاق و همبستگی می شود.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه سفر به لحاظ توسعه و آبادانی تاثیر خود را خواهد گذاشت، بیان کرد: برنامه ها و مشکلات لیست بندی شده و بسیاری از پروژه ها به مرحله اجرا می رسد.

تعالی با بیان اینکه یکی از رموز پیروزی وحدت کلمه است، عنوان کرد: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد وفاق و همدلی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور ریاست جمهوری در همدان فرصتی برای وفاق و همدلی است، گفت: خدمتگزاران نظام به همدان سفر می کنند تا به مردم همدان در حل مشکلات کمک کند و همدان به عنوان میزبان باید این موضوع را نشان دهد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه این جلسه برای تسهیل حضور مردم در مراسم استقبال است، عنوان داشت: وضعیت ترافیکی و مبلمان شهری از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

تعالی با بیان اینکه کمیته های مختلف برای سفر ریاست جمهوری تعیین شده است، بیان داشت: هیئت دولت در سفر یک روزه در استان همدان برنامه های مختلفی دارند و دیدار عمومی و نشست با تشکل ها و غیره از جمله برنامه ها است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان باید برای حضور جوانان در برنامه استقبال تلاش کنند، افزود: کمیته تشکل های مذهبی و روحانیون، کمیته بانوان، کمیته روستایی و عشایری، کمیته تشکل های کارگری، کمیته فرهنگیان، کمیته معتمدین محلات، کمیته مردمی و کمیته ایثارگران و بسیجیان و کمیته اجرایی و هماهنگی ادرات و کمیته امنیت و انتظامات از جمله کمیته ها هستند.

فرماندار همدان تاکید کرد: برنامه ریزی ها انجام شده و وظایف کمیته ها تعیین و احصاء شده و به دستگاه ها ابلاغ شده است.

تعالی بیان داشت: کمیته های اجرایی فعال شده اند و برنامه ها نیز احصاء شده و روزها و ساعت ها برای برنامه ریزی زمان برده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما