وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 09:04   |   کد مطلب: 15900
مدیرکل حوزه استانداری همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور به همدان گفت: این سفر نخستین سفر کاروان دولت به استان است که به دلیل همزمانی با روز همدان و قبل از آماده کردن پیش‌نویس بودجه در 6 ماهه دوم بهانه‌ای برای دریافت اعتبار است.

به گزارش نافع به نقل از فارس، ناصر احمدیان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با اشاره به برگزاری کمیته به دلیل سفر رئیس جمهور به استان، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور دیدار با روحانیون، نخبگان، خانواده شهدا در استان و سایر موارد دیده شده است.

وی از مدیران دستگاه‌ها خواست مشکلات خود را در این سفر مطرح کنند تا بررسی شود و گفت: باید پیشنهادات در خصوص اجرای بهتر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان نیز ارائه شود.

مدیرکل حوزه استانداری همدان اضافه کرد: این سفر نخستین سفر کاروان دولت به استان است که به دلیل همزمانی با روز همدان و قبل از آماده کردن پیش‌نویس بودجه در 6 ماهه دوم بهانه‌ای برای دریافت اعتبار لازم برای پروژه‌هاست.

وی با بیان اینکه همزمانی سفر رئیس جمهور با میلاد ثامن‌الحجج(ع) نیز شور و نشاط در استقبال را دو چندان می‌کند، ادامه داد: دولت در دو سال گذشته در غربت بوده است و خدمات آن بازگو نشده است.

احمدیان با بیان اینکه دستگاه‌ها باید برای برگزاری استقبال خوب و شایسته از دولت تلاش کنند، به لایه‌های پنهان در مذاکرات اشاره و عنوان کرد: امروز با عنایات و توجهات مقام معظم رهبری و تلاش دولت و تیم مذاکره‌کننده شاهد آرامش و ثبات اقتصادی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ولایت و منافع ملی دو خط قرمز ما هستند که در مذاکرات شأن آن‌ها حفظ شد، ابراز کرد: مردم همیشه برای حفظ منافع ملی در صحنه حضور خوبی داشته‌اند که این حضور باید پررنگ‎تر شود.

مدیرکل حوزه استانداری همدان با تأکید بر اینکه باید مصوبات برنامه‌ها اجرا شود، گفت: مسئولان استان نیز در اجرای برنامه‌ها در کنار کمیته‌ها هستند و رسالت رصد اجرای برنامه‌ها را برای جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی بر عهده دارند.

وی خاطر‌نشان کرد: مأموریت اصلی شهرستان از آرامگاه بوعلی به عنوان محل تجمع مردم آغاز می‌شود و فراخوان نیز برای استقبال داده خواهد شد.

احمدیان با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در استان، بیان کرد: پروژه‌های شاخص در استان تصمیم‌گیری شده است و به صورت سراسری افتتاح می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار همدان نیز اظهار کرد: عمده پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان به تأیید رسیده و لیست پروژه‌ها ارائه شده است.

حسین افشاری ادامه داد: پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی نیز توسط کمیته مربوطه مشخص شده است.

این مسئول در پایان به آمادگی 100 درصدی مدیران کل ستادی برای استقبال از کاروان دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سفر در مرکز استان انجام می‌شود اختیار کامل به کمیته‌ها داده شده است و عصر امروز نیز شرح وظایف به کمیته‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما