وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 09:21   |   کد مطلب: 15887
استاندار همدان گفت: پیش بینی برنامه های قرآنی و ورزشی در زندان ها برای مددجویان ضروری است.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا، محمدناصر نیکبخت اظهار کرد: اقدامات قرآنی و ورزشی که برای مددجویان در زندانها صورت می گیرد از لحاظ جسمی و روانی مددجویان را آماده کرده و اوقات فراغت آنان را به خوبی پر می کند.
استاندار همدان اضافه کرد: به منظور تامین تجهیزات ورزشی زندان مرکزی همدان و سایر نیازهای زندان ها تلاش می شود.
وی با ذکر قابل قیاس نبودن فعالیت مجموعه زندان با سایر نهادها وعده داد : موارد مطرح شده از سوی مدیر کل زندان های همدان را پیگیری کند.
مدیر کل زندانهای همدان نیز به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: 17 مربی قرآن و 28 روحانی به صورت تمام وقت در زندان های این استان مشغول به فعالیت های آموزشی و تبلیغی هستند.
حسن محمد یاری افزود :هفت هیات محبان اهل بیت (ع) در زندان های همدان مشغول به کار هستند که به برگزاری مراسمهای مذهبی، دعای توسل، کمیل، ندبه و زیارت عاشورا می پردازند.
وی استقبال از پرچم حرم مطهر رضوی و شهید گمنام در زندان مرکزی همدان را از فعالیت های فرهنگی و تربیتی انجام در این مدت عنوان کرد.
وی گفت: یک هزار و 80 متر مربع فضای آموزشی فعالیت های فرهنگی، تربیتی و هنری در زندان های استان وجود دارد و 15 گروه نمایش خیابانی و صحنه ای در زندان های استان فعالیت دارند.
مدیر کل زندان های همدان یادآوری کرد: سال گذشته این مجموعه حائز 11 مقام هنری در جشنواره هنری سازمان زندان های کشور شد.
یاری گفت: مراقبت های پس از خروج از زندان برای حذف چرخه بازگشت زندانی به زندان، از وظایف سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی است.
وی افزود: این وظیفه در صورتی ورود فرد به عرصه اشتغال محقق می شود در غیر اینصورت فرد زندانی دوباره به سمت انجام تخلف می رود.
مدیر کل زندان های همدان انعقاد تفاهم نامه با سازمان صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد، اوقاف، جهاد کشاورزی، سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش را از اقدامات صورت گرفته برای بهره مندی مددجویان و خانواده آنان از خدمات بهتر دانست.
محمد یاری گفت: 255 دانشجو هم اینک در مرکز آموزش علمی کاربردی اداره کل زندان ها همدان مشغول به تحصیل هستند.
مدیرکل زندانهای استان همدان به همراه معاونان با استاندار دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما