وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 15 مرداد 1394 ساعت 08:55   |   کد مطلب: 15646
با برگزاری مسابقات مرحله حذفی، چهره چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان مشخص شد.

به گزارش نافع به نقل از فارس، چهارمین روز مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با معرفی چهار تیم برتر راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید.

این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌‌جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه به نام گروه «د» سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

در نخستین مسابقه برای تعیین چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی، دو تیم کرمان و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند که در یک بازی زیبا و نزدیک، تیم کرمان تنها با یک اختلاف برنده بازی شد و به دور بعدی صعود کرد.

در نهایت تیم کرمان تنها با یک اختلاف با حساب 52 بر 51 برنده این مسابقه و راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها شد.

در دیگر بازی این مرحله، دو تیم قزوین و بوشهر برابر هم صف‌آرایی کردند که در نهایت قزوین با شکست حریف جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را گرفت.

در نهایت و مجموع چهار وقت معمول بازی، تیم قزوین با نتیجه 38 بر 26 برنده این دیدار شد و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرد.

در یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله حذفی دو تیم اصفهان و خوزستان برابر هم به میدان رفتند که در پایان دختران اصفهانی موفق شدند حریف خود را شکست داده و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

در نهایت و در مجموع چهار وقت معمول بازی، تیم اصفهان با نتیجه 78 بر 33 برنده این دیدار شد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

در آخرین مسابقه این مرحله، تیم‌های بروجرد و کرمانشاه به قضاوت بنفشه بجنوردی، شیوا قربانی و نسرین بیات به میدان رفتند که در نهایت تیم کرمانشاه ضمن شکست حریف به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

در نهایت و با اختلاف 17 امتیاز تیم کرمانشاه با نتیجه 53 بر 36 برابر حریف به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

در ادامه این رقابت‌ها روز پنج‌شنبه دو مسابقه برگزار خواهد شد که طی آن تیم مدعی اصفهان باید برابر قزوین به میدان برود و در دیگر مسابقه این مرحله کرمان و کرمانشاه برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم‌های برنده این دو مسابقه ضمن رسیدن به بازی فینال جواز حضور در دسته اول این رقابت‌ها را برای سال آینده کسب خواهند کرد که از این رو حساسیت مسابقات روز پنج‌شنبه بالاتر می‌رود.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان ادامه خواهد داشت.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات، در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما