وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 08:14   |   کد مطلب: 15569
سه طرح خدماتی روز یکشنبه با حضور معاون عمرانی استاندار همدان و مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر و جمعی از خبرنگاران در مجتمع علیصدر بهره برداری شد.

به گزارش نافع، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در آیین افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها شامل ساخت بازارچه جدید برای دستفروشان، رستوران و پارکینگ شش هکتاری است.

حمید رضا یاری افزود: بازارچه علیصدر با ایجاد 72 غرفه علاوه بر ایجاد شغل برای اهالی روستا موجب جمع آوری و ساماندهی دستفروشان شده است.

وی اضافه کرد: همچنین پارکینگ مجتمع علیصدر ظرفیت دو هزار خودرو را دارد و برای اجرای آن 30 میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی هزینه شده است.

وی اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران و گردشگران ویلاهای اقامتی در مجتمع تفریحی عباس آباد احداث شده است که بهره برداری شد.

یاری با بیان اینکه در مجموع برای چهار طرح بهره برداری شده 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است ادامه داد: سال گذشته درآمد شرکت علیصدر 80 میلیارد ریال بود که این سرمایه گذاری برای اجرای طرح ها از اقدامات خوب است.

محمود رضا عراقی معاون عمرانی استاندار همدان نیز با بیان اینکه صنعت گردشگری محور توسعه قرار دارد گفت: برای توسعه این بخش باید از بخش خصوصی کمک گرفت.

غار علیصدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی جهان و بزرگترین غار آبی جهان است.

این غار در فاصله 75 کیلومتری شمال غربی همدان و در ارتفاعات ساری قیه نزدیک روستای علیصدر شهرستان کبودراهنگ در استان همدان واقع شده است.

در تعطیلات عید سعید فطر امسال روزانه 16 هزار گردشگر و مسافر از غار علیصدر همدان بازدید کردند.
 منبع:کورنگ

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما