وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 08:11   |   کد مطلب: 15568
مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد:
رشد 71درصدی زکات فطریه در تویسرکان نسبت به سال گذشته
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان از رشد 71درصدی زکات فطریه از سطح شهر و روستاهای این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش نافع، سعید حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: 530 میلیون ریال زکات فطریه از سطح شهر و روستاهای این شهرستان تویسرکان جمع آوری شد.

وی اظهار کرد: این میزان زکات فطریه نسبت به سال گذشته از  رشد 71درصدی برخوردار بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان با اشاره به اینکه، برای نخستین‌بار بوده که چنین رقم ریالی در بحث زکات فطریه در تویسرکان جمع‌آوری شد، افزود: بی تردید این مطلب نشان از ترغیب مردم در اجرای این فریضه الهی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی دارد.

حسینی با بیان اینکه  در سال جاری 87 پایگاه شهری  روستایی در سطح شهرستان تویسرکان مستقر شده بودند، عنوان کرد: با توجه به آیات قرآن و آموزه های دینی اولویت مصرف زکات برای محرومان است.

وی گفت: تمام زکات جمع‌آوری شده بلافاصله در زمینه درمان، معیشت، عایله‌مندی و جهیزیه محرومان و مستمری‌بگیران کمیته امداد هزینه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان یادآور شد: جمع آوری زکات در کلیه مساجد روستاها با کمک روحانیت، هیئت امنا و افراد معتمد محل، تحت عنوان مسجد محوری زکات فطریه جمع آوری شد.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما