وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 13:44   |   کد مطلب: 15415
راهیابی بانوی قایقران همدانی به فینال مسابقات آبهای آرام
بانوی قایقران همدانی به فینال مسابقات آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان جهان راه یافت.

به گزارش نافع، دبیر هیئت قایقرانی استان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش گفت: در پایان روز سوم مسابقات قهرمانی آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان جهان در کشور پرتغال؛ آرزو حکیمی با کسب مقام چهارم در کایاک یکنفره دیدار فینال B شد.

مهدی صمدی ادامه داد: در این مسابقات و در مرحله نیمه نهایی مسافت 200 متر نمایندگان کشورمان در ماده های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

وی اظهار داشت:در کایاک یکنفره زیر 23 سال، آرزو حکیمی به مصاف قایقرانان کشورهای انگلستان، اسپانیا، کانادا، نیوزلند، زاپن، لیتوانی، اسلواکی و آمریکا رفت که در پایان با زمان 44.020 ثانیه چهارم شد و به فینال B راه یافت.

گفتنی است:در فینال B کانوکانادایی زیر 23 سال مردان، کیا اسکندانی با زمان 4:02.524 دقیقه دوم و در مجموع یازدهم جهان شد. در این مسابقه قایقرانان کانادا، مجارستان، اسلواکی، قزاقستان، لهستان، ژاپن، آلمان و پرتغال حریفان اسکندانی بودندو در فینال B کایاک دونفره زیر 23 سال مردان، صادق زمانی و جواد مومنی به مصاف حریفانی از چین تایپه، ایتالیا، نروژ، رومانی، اسپانیا، سوئیس، کانادا و چین رفتند و در نهایت با زمان 3:28.412 دقیقه در رده هفتم و در مجموع در رده شانزدهم جهان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما