وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 12 تير 1394 ساعت 13:37   |   کد مطلب: 15085
 ذغال منقل قهوه خانه را به آتش کشید
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: قهوه خانه ای در سه راهی شهرک فرهنگیان شهر همدان صبح روز پنجشنبه آتش گرفت.

به گزارش نافع، مسعود دهبانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: ساعت چهار و 24 دقیقه بامداد امروز گزارش آتش سوزی در یک قهوه خانه به آتشنشانی واصل شد.
وی اضافه کرد: به منظور مهار آتش 11 آتشنشان مستقر در دو ایستگاه به همراه چهار دستگاه خودرو به محل اعزام شدند که پس از حدود یکساعت تلاش با صرف چهار هزار لیتر آب آتش خاموش شد.
وی بیان کرد: طبق بررسیهای صورت گرفته آتش ذغال موجود در منقل به مواد مشتعل سرایت کرده و این امر عامل بروز اتش در این قهوه خانه می شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با ذکر اینکه این سانحه خسارت جانی نداشته است گفت: با این وجود خسارت مالی فراوانی وارد شده که پس از انجام کارشناسی دقیق میزان خسارت اطلاع رسانی می شود.
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 401 عملیات مهار آتش در سه ماه نخست امسال انجام شد که از نظر جغرافیایی شامل مهار آتش در 373 نقطه درون شهری و 28 منطقه برون شهری بوده است.
همچنین در سه ماه نخست امسال عملیات مهار آتش 41 واحد مسکونی، 39 واحد تجاری، چهار واحد مذهبی و فرهنگی، سه واحد آموزشی، شش واحد مزروعی، هشت واحد خدماتی و چهار انبار کالا انجام شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما