وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 تير 1394 ساعت 08:23   |   کد مطلب: 15000
مسئول تعلیم و تربیت سپاه قهاوند در گفتگو با جهاد پرس عنوان کرد:
جذب نوجوانان به بسیج، مهمترین هدف طرح جوانه های صالحین
	جذب نوجوانان به بسیج، مهمترین هدف طرح جوانه های صالحین
مسئول تعلیم و تربیت سپاه قهاوند گفت: هدف از اجرای طرح جوانه های صالحین تشکیل و تقویت، تعالی و فراهم ساختن شرایط جذب جوانان به بسیج است تا جوانه های صالحین با نقش آفرینی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... به فردی بالنده تبدیل شوند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام بهزاد یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس ، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز طرح جوانه های صالحین گفت : در این طرح برنامه هایی از قبیل روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ،آموزش نماز ،حفظ سوره هایی از قرآن،محفل انس با قران کریم و برخی برنامه های فرهنگی ومذهبی دیگر در نظر گرفته شده است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج قهاوند افزود: این برنامه در دو بازه زمانی یکی از بیست پنجم خرداد ماه الی بیست ششم تیرماه  است که شامل ماه مبارک رمضان می شود و زمان دیگر از بیست ششم تیرماه الی پایان شهریور ماه را شامل می شود.
وی در خصوص اهداف جوانه های صالحین نیز گفت:  این طرح بیشتر در راستای غنی سازی اوقات کودکان و نوجوانان و سایر بسیجیان تدارک دیده شده و در زمینه فرهنگی،دینی ،مذهبی و بصیرتی کار خواهد شد

وی افزود: چون کودکان و نوجوانان در سن رشد وتاثیر پذیری هستد پس در صورت نبود برنامه های مفید و مفرح به سوی برنامه های دیگر کشیده شده واستعداد خود را در زمینه های نا مناسب به هدر می دهند برنامه هایی برای  این قشر مفیدهستند که قدرت جذب به سوی خدا و باز دارندگی از جبهه مقابل را داشته باشند مثل برنامه های ورزشی،تفریحی،معنوی وفرهنگی

وی گفت:  هدف از اجرای طرح جوانه های صالحین تشکیل و تقویت، تعالی و فراهم ساختن شرایط جذب جوانان به بسیج است تا جوانه های صالحین با نقش آفرینی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... به فردی بالنده تبدیل شوند.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما