وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394 ساعت 13:20   |   کد مطلب: 14942
نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در همدان/ اکران پنج فیلم در حوزه مبارزه با مواد مخدر
صبح امروز و همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاهی با موضوع پیشگیری از مواد مخدر در مجتمع شهید آوینی همدان افتتاح شد.

به گزارش نافع، گل محمدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر و در گفتگو با خبرنگار نافع؛ اظهارداشت: به منظور کاهش بیماری اعتیاد در بین سطوح مختلف جامعه باید اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در اولویت قرار گیرد.

مدیر مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان افزود: مسئولان دستگاه‌های مرتبط با حوزه مواد مخدر باید با بهره گیری از کارشناسان متخصص در خصوص آگاه‌سازی جامعه هدف و پیشگیری برنامه‌های مختلفی را در نظر داشته باشند.

این کارشناس مواد مخدر اداره ارشاد استان گفت: امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی که این روزها به نوعی کمرنگ شده نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد که همه باید با همدلی و هم زبانی بتوانیم این موضوع را به صورت مطلوبی پیگیری نماییم.

وی تصریح کرد: به منظور پرداختن به این مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز به مناسبت هفته مواد مخدر برنامه های گوناگونی را پیش بینی کرده است.

گل محمدی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور و اکران فیلم های گوناگون در زمینه آگاهی بخشیدن به منظور عدم استفاده از مواد مخدر از مهم ترین برنامه های اداره ارشاد استان در هفته جاری است.

مدیر مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان در توضیح برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر از امروز به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان است.

وی عنوان داشت: پنجاه اثر از استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان، مرکزی و همدان در این نمایشگاه به منظور بازدید علاقه مندان آماده شده است.

گل محمدی اضافه کرد: 20 اثر در حوزه عکاسی و 30 اثر دیگر در حوزه هنر کاریکاتور می باشد.

مدیر مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان همچنین از اکران 5 فیلم خبرداد و اظهارداشت: فیلم های مرحم ساخته علی رضا داود نژاد، سنتوری ساخته داود مهرجویی، آکواریوم ساخته ایرج قادری، قصه پریان ساخته فریدون جیرانی و خون بازی ساخته رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب از جمله این فیلم ها هستند.

وی افزود: این اکران ها به صورت عمومی بوده و بازدید برای علاقه مندان به صورت رایگان تا پایان هفته مبارزه با مواد مخدر  از ساعت 18 لغایت 20 در محل مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان برای عزیزان می باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما