وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 خرداد 1394 ساعت 07:00   |   کد مطلب: 14575
پنج نقطه حادثه‌خیز کبودراهنگ ایمن سازی می شود
فرماندار شهرستان کبودراهنگ از شناسایی 12 نقطه حادثه‌خیز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این میزان پنج نقطه در سال جاری ایمن سازی می شود.

به گزارش نافع،به نقل از کورنگ، احسان قنبری مجموع راه‌های روستایی شهرستان کبودراهنگ را بیش از 533 کیلومتر عنوان کرد و گفت: این میزان راه 27 درصد راه‌های استان همدان را تشکیل می دهد.
وی اظهار داشت: از مجموع 77 نقطه حادثه‌خیر شناسایی در محورهای استان همدان، 12 نقطه در شهرستان کبودراهنگ قرار دارد که تعدادی از آنها اصلاح و ایمن‌سازی شده و امسال نیز رفع حادثه‌خیزی پنج نقطه دیگر در دستور کار قرار دارد.
وی از عدم وجود تقاطع غیر همسطح در محورهای این شهرستان خبر داد وتصریح کرد: ورودی سه‌راهی ویان از نقاط حادثه‌خیر کبودراهنگ است که باید با احداث زیرگذر ترافیک این نقطه را هدایت کرد.
وی از آسفالت‌ریزی و ایمن‌سازی چهارخطه کبودراهنگ - شیرین‌سو به مسافت 40 کیلومتر در سال جاری خبر داد و گفت: اجرای زیرگذر محور کوریجان نیز مصوب شده است اما تاکنون عملیاتی نشده است.
فرماندار کبودراهنگ با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی اظهار داشت: محور روستای سوباشی با مشکل روشنایی مواجه است به طوری که در فصل سرما به دلیل وجود مه غلیظ مشکلات مختلفی در این محور به وجود می‌آید.
وی از بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: بهسازی 20 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در حال انجام است.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما