وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394 ساعت 16:12   |   کد مطلب: 14406
دستگاه های فرهنگی - تبلیغی مبارزه با موادمخدر را جدی بگیرند
امام جمعه کبودراهنگ ایجاد بسترهای لازم فرهنگی را از بهترین راه های مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از گسترش مواد مخدر در جامعه باید همه دستگاه های فرهنگی - تبلیغی مبارزه با موادمخدر را جدی بگیرند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت الاسلام والمسلمین یوسف روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کبودراهنگ، بر لزوم پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر تاکید و اظهار داشت: در امر مبارزه با مواد مخدر ضمن برخورد قاطعانه دستگاه های امنیتی باید از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی شهرستان نیز استفاده شود.
وی با اشاره به طرح پاکسازی مناطق آلوده در برخی از نقاط شهرستان، این اقدامات را مفید دانست و خواستار مشارکت‌های مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر شد.
روحانی مواد مخدر را از چالش‌های مهم شهرستان دانست و اظهار داشت: اگر مردم و مسئولین مبارزه با مواد مخدر را جدی نگیرند در آینده به یک بحران بزرگ تبدیل خواهد شد و جوانان که سرمایه‌های اصلی شهرستان هستند را نابود می کند.
 خطیب جمعه کبودراهنگ در بخش دیگر سخنان خود به سیاست های کاهش جمعیت در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: داشتن فرزندان زیاد بنا به توصه های ائمه معصومین علیهم السلام ارزش و ثواب و دارای برکت است و این ارزش با شعار مقطعی «فرزند کمتر، زندگی بهتر» طی سال های  گذشته به یک ضد ارزش تبدیل شده بود.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: سیاست تک فرزندی و دو فرزندی یک سیاست غلط در نظام اسلامی بوده است و امروز شاهد هستیم که این شعار خواسته استکبار جهانی بوده و حیات سیاسی جهان تشیع را هدف قرار داده است.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، یکی از ویژگی های آن حضرت را کثیرالاولاد بودن عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از دلایل کاهش جمعیت در کشور ما بالا رفتن سن ازدواج است که باید این مسئله نیز با فراهم کردن بستر ازدواج جوانان توسط خانواده‌ها و مسئولان مرتفع گردد.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما