وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 فروردين 1394 ساعت 01:47   |   کد مطلب: 13929
معلمان امانتداران جامعه انسانی هستند
امام جمعه کبودراهنگ از معلمان به عنوان امانت داران جامعه انسانی نام برد و گفت: دانش آموزان سرمایه های انسانی و امانتی در نزد مدیران و معلمان هستند که باید در حفظ و نگهداری آن از هیچ کوششی دریغ نکنند و سهل انگاری در این مسئله عقوبت الهی را در پی دارد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی که در جمع مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ سخنرانی می کرد، گفت: ساختن آینده و کیفیت و کمیت و سعادت و شقاوت جامعه و دانش اموزان در دست شما مدیران و معلمان است .
وی با بیان اینکه پاکی معلم، چراغ علم و معرفت را در دل دانش آموزان روشن می کند، گفت: سعادت و شقاوت هر جامعه ای به دست معلمان و تربیت دهندگان نسل آینده آن جامعه است.
امام جمعه کبودراهنگ ضمن تاکید بر کیفیت آموزشی اظهار داشت: دانش آموزان باید از غذای روحی و معنوی سالم استفاده کنند تا از انحرافات فکری موجود در جهان امروز دور شوند.
چشم انداز آینده کشور بدست معلمان است
فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: معلمان مهمترین عنصر نظام تعلیم و تربیت در کشور هستند چرا که سرنوشت آینده کشور بدست آنان است.
احسان قنبری شخصیت دهی به دانش آموزان را نمونه ای از هنرمندی یک معلم عنوان کرد و گفت : مدرسه مهمترین جایگاه شکل گیری شخصیت و اصلی ترین پایگاه اجتماعی برای دانش آموزان به شمار می رود چرا که مدرسه، دانش اموزان را به بالاترین و یا پایین ترین درجه انسانی رهنمون می شود.
فرماندار کبودراهنگ با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان سال «دولت و ملت ، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری گفت : وحدت و همدلی از نیازهای اساسی کشور در شرایط کنونی است و نیل به این هدف مستلزم اطاعت از رهبری از سوی دولت و ملت است.
 وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای شوراهای اسلامی در اسفند ماه سال جاری گفت : نتیجه وحدت و همدلی دولت و ملت، انتخاباتی پرشور و سالم را در پی خواهد داشت که حقوق هیچ کسی در آن ضایع نخواهد شد.
آمدن بهار و حیات دوباره طبیعت از مصداق های قیامت است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو، بر تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: آمدن بهار و حیات دوباره طبیعت یکی از مصداق های قیامت است که ما انسان ها باید از این دگرگونی درس و پیام بگیریم و با ایجاد تحول درونی، مسیر رسیدن کمال خود را هموار کنیم.
رضا عسگری با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق گفت : کار یک مدیر در آموزشگاه ساختن یک محیط امن همراه با آرامش برای دانش آموزان و معلمان است که فرآیند تعلیم و تربیت را پیش ببرد .
 وی افزود: داشتن اطلاعات کافی، اعتماد به نفس، تقسیم و تنظیم برنامه ها، ایجاد رابطه صمیمی، گذشته نگری و آینده نگری از مهم ترین شاخص های یک مدیر موفق است که می تواند بستر لازم را جهت پیشبرد اهداف نظام و تربیت در مدارس ایجاد کند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما