وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 فروردين 1394 ساعت 09:14   |   کد مطلب: 13809
مسئول بسیج خواهران کبودراهنگ خبر داد
تشریح برنامه‌های هفته زن در کبودراهنگ
تشریح برنامه‌های هفته زن در کبودراهنگ
مسئول بسیج خواهران کبودراهنگ ضمن تشریح برنامه های هفته زن از برگزاری 34 عنوان برنامه در طول هفته زن در این شهرستان خبرداد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ سمیه جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد کوثر و هفته زن گفت: جشن میلاد بزرگ بانوی نمونه اسلام حضرت زهرا(س) در سه بخش مرکزی، شیرین‌سو و گل‌تپه با حضور زنان فاطمی برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در جامعه در خصوص سیره و منش حضرت زهرا(س) تصریح کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبیین الگوهای رفتاری ایشان است چراکه امروز جامعه زنان ما بیش از پیش به این الگوها نیاز دارند.
مسئول دفتر بسیج خواهران شهرستان کبودراهنگ با بیان این که پرداختن به شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها محور اصلی برنامه‌های هفته زن است، ابراز داشت: برگزاری نشست‌های فرهنگی با موضوع تبیین شخصیت حضرت زهرا(س)، دیدار مادران و همسران شهدا با امام جمعه، ارائه خدمات بهداشتی و مشاوره‌ای، غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان، قرائت بیانیه بسیج جامعه زنان در نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، کارگاه تخصصی همسرداری، از جمله این برنامه‌ها است.
وی از برگزاری نمایشگاه کتاب و آثار تجسمی خواهران در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری حلقات سرگروه‌های صالحین با عنوان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی، کارگاه اقتصاد مقاومتی و تجلیل از بانوان موفق و کارآفرین نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته زن در کبودراهنگ است.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما