وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:28   |   کد مطلب: 13504
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: راهیان نور حرکت ارزشمندی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های انقلاب اسلامی است

به گزارش نافع، رضا میرزایی در گفتگویی با بیان اینکه اردوهای راهیان ارتقای بصیرت و آگاهی نسل جوان را به دنبال  دارد، گفت: جوانان و نوجوانان به عنوان ادامه دهندگان راه امام (ره) و شهداء با حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب به عنوان آینده سازان، مدیران ز نزدیک با از خودگذشتگی های شهدا آشنا می شوند.

وی با قدردانی از متولیان برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: برگزاری کاروانهای راهیان نور حرکت ارزشمندی است که علاوه بر ایجاد اثرات معنوی و عاطفی در اقشار مختلف جامعه، همچنین باعث شناخت عمیق جوانان امروز از نسل گذشته با دیدن مناطق جنگی، از رشادتها و دلیریهای هم سن و سالهای دو دهه قبل خود می شود.

میرزایی شهداء و ایثارگران را الگویی ارزشمند در جامعه دانست و اظهار کرد: در شرایطی که ایران اسلامی در مقابل حملات و هجمه های سنگین جنگ نرم از سوی استکبار قرار گرفته است ‎میتوان با معرفی الگوهای برتر که همان شهداء هستند سبب ایجاد تحول فرهنگی و معنوی در بین جوانان شد.

میرزایی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء موجب بیمه جامعه از هجمه جنگ نرم استکبار جهانی می شود، افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات شایسته‌ای که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تشویق ایشان در سال‌های اخیر شکل گرفته است تا نسل‌هایی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند هر چه بهتر با این فرهنگ آشنا شوند.

وی اعزام نسل جوان و دانش آموزان به مناطق جنگی را نوعی فرهنگ‌سازی دانست و یادآور شد:جوانان با بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با رشادت ها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام و شهدای والامقام نسبت به حفظ هویت ایرانی و اسلامی خویش بیش از پیش مصمم تر می شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما