وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 09:11   |   کد مطلب: 12861
ابتکار چرا ازخوزستانی ها عذرخواهی نمی کند؟
برفرض در این ۸ سال بی توجهی شده ، به مردم حقیقت را بگویید که در دوران ۸ سال شما چقدر توجه شده است؟! در دولت هفتم و هشتم که شما رئیس سازمان محیط زیست بوده اید، چقدر بی توجهی شده است؟!

به گزارش نافع، شرایط این چند روز مردم محروم خوزستان آنقدر وخیم شده است که دولت نمی تواند با سکوت رسانه ای آن را مخفی کند. اهواز مانند شهر اموات شده و همه جا را خاک فرا گرفته است. مزه دهان مردم خوزستان خاک است.

 رئیس سازمان محیط زیست دولت تدبیر و امید که عنوان بانوی اول محیط زیست جهان را یدک می کشد حتی زحمت حضور در خوزستان را به خود نداد. بهانه همان است که در ۶۰۰ روز گذشته بود.

"۸ سال بی توجهی شده است" ، "این موضوع کاری نیست که بشود در یک یا دو سال به سرانجام رساند"

خانم معصومه ابتکار!
بر فرض که بهانه های شما درست باشد. اگر کار یکی دوسال نیست، به مردم بگویید چند سال زمان نیاز دارید؟! بگویید مردم خوزستان و ایلام چند سال باید خاک بخورند؟!  بگویید در این یکسال و نیم چه کرده اید؟! در این ۶۰۰ روز چه برنامه ای تدوین کرده اید؟! در این یکسال و نیم بدنبال عناوین جهانی! بوده اید یا کار شبانه روزی کرده اید؟!

بانوی محیط زیست جهان!
برفرض در این ۸ سال بی توجهی شده ، به مردم حقیقت را بگویید که در دوران ۸ سال شما چقدر توجه شده است؟! در دولت هفتم و هشتم که شما رئیس سازمان محیط زیست بوده اید، چقدر بی توجهی شده است؟! حقیقت را به مردم بگویید که در ۸ سال دوران سازندگی چه ضربات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد شده است؟!

در شورای شهر ، به  تهرانی ها توصیه کردید از تهران بروند ، برای اهوازی ها و دزفولی ها و دیگر مردم خونگرم خوزستان هم توصیه می کنید از شهرشان بروند؟!
ایلامی ها چطور؟ آنها هم از شهرشان بروند؟! این بود تدبیر دولت تدبیر و امید؟!

اگر بانوی اول محیط زیست جهان نمی خواهد به این سوالات پاسخ دهد ، حداقل بجای مقصر جلوه دادن دیگران به خوزستان سفر می کرد. اما سفر را هم که انجام ندادید . حالا آنقدر شهامت دارید که برای دل خوشی و تسکین درد خوزستانی های خون گرم از آنها معذرت خواهی کنید؟!

دیدگاه شما