وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 10:27   |   کد مطلب: 12602
به مناسبت هشتمین جشنواره زمستانی:
همدان در تخفیف های زمستانی به سر می برد
همدان در تخفیف های زمستانی به سر می برد
همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره زمستانی تخفیف های ویژه ای در اماکن فرهنگی، تفریحی، تجاری و ...همدان برای اسفاده عموم مردم همدان لحاظ شده است.

به گزارش نافع،این تخفیف ها شامل، بازدید از غار علیصدر با 30 درصد تخفیف، اقامت در هتل بین المللی باباطاهربا 40 تا 50 درصد تخفیف، اقامت در هتل های آزادی و بوعلی با 40 درصد تخفیف، اقامت در هتل یاس با 50 درصد تخفیف، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس به شکل نیم بها، آموزش خلبانی و انجام پروازهای تفریحی در شرکت هوانوردی آسمان غرب با 10 درصد تخفیف ، استفاده از پکیج کارت بازی های شهربازی رنگین کمان تا 20 درصد تخفیف و کارت مخصوص سالن های ورزشی و بازی ها با 50 درصد تخفیف به همراه ورودی رایگان، بازدید از موزه های اداره کل میراث فرهنگی در روزهای 12 و 22 بهمن به شکل رایگان، ارائه تخفیف در برخی واحدهای تجاری مجتمع های جهان نما، مهستان، سعیدیه و ... تا سقف 50 درصد و ارائه تخفیف در مراکز تجاری و واحدهای تجاری و واحدهای فروشگاهی مجتمع تله کابین گنجنامه تا سقف 30 درصد است.

گفتنی است، تمامی این تخفیف ها به جزء آموزش خلبانی و انجام پروازهای تفریحی در شرکت هوانوردی آسمان در طول مدت برگزاری جشنواره یعنی 5 بهمن  تا 5 اسفند خواهد بود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما