وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 15:59   |   کد مطلب: 12531
ملت ایران در مبارزه با استکبار برای دیگر کشورهای اسلامی حجت است
امام جمعه ملایر گفت: ملت ایران حجت است برای دیگر کشورهای اسلامی و ملت‌های اسلامی در برابر مستکبران از ایران پیروی کنند.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، آیت الله فاضلیان در خطبه‌های نمازجمعه ملایر با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ملت ایران با دست خالی در برابر مستکبران ایستادند وبر دشمنان پیروز شدند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) عنوان کرد: ملت ایران حجت است برای دیگر کشورهای اسلامی و ملت‌های اسلامی در برابر مستکبران از ایران  پیروی کنند.

امام جمعه ملایر افزود: همانگونه که امام راحل فرمودند که اسرائیل و آمریکا همچون کر کورانند و هیچگاه معقول نخواهند شد.

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی بیان کرد: ایشان در این نامه از جوانان خواسته اند که اسلام را بدون واسطه بشناسند، این سخن مقام معظم رهبری بسیار مهم بوده و شناخت اسلام بدون واسطه برای هر کس سبب رستگاری می‌شود.

فاضلیان افزود: افراد خوش خدمت به اسرائیل و آمریکا قصد دارند اسلام را به گونه‌ای به پیش ببرند که مقاصد شوم خود را اجرا کنند و وجهه اسلام را در دنیا از بین ببرند.

وی تاکید کرد: اگر اسلام واقعی و حقیقی و اسلامی که ائمه و معصومین(ع) تشریح کردند وضع دنیا بسیار خوب و حق کسی در دنیا ضایع نمی‌شود.

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دبیر کل جبهه مردمی فلسطین اظهار کرد: جمهوری اسلامی تا به ثمر رسیدن آرمان‌های فلسطین مسمم و برقرار است و از آرمان‌های فلسطین دفاع می‌کند.

وی شهادت شهید الله دادی را بسیار سنگین برشمرد و عنوان کرد:استقامت، دنباله روی از اسلام و مقاومت مهمترین درس‌هایی است که شهادت شهید الله دادی و همراهان به ما می‌دهد.

فاضلیان گفت: شهادت شهید الله دادی دارای پیام مهم پیروی از دستور هیهات من الذله امام حسین(ع) و به دنبال عزت و نگهداری از اسلام برای مردم ایران است.

وی با ذکر احادیث و روایاتی عنوان کرد: طبق احادیث شیعه واقعی دارای تقوا، حسن خلق، امانتداری و صدق در حدیث است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما