وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 27 مهر 1393 ساعت 13:03   |   کد مطلب: 10261
عامل قطعی اینترنت در همدان مشکل بین‌المللی اعلام شد
رئیس اداره دیتای مخابرات همدان گفت: قطعی اینترنت طی دو روز در همدان مشکل بین‌المللی بود.

 با اشاره به قطعی اینترنت همراه اول در طی دو روز متوالی اظهار کرد: در روزهای 24 و 25 مهرماه اینترنت همراه اول با کاهش پهنای شدید مواجه شد.

وی دلیل قطعی اینترنت در استان را مشکل بین‌المللی دانست و افزود: طی دو روز در ساعت 10 و 45 دقیقه تا 14 و 40 دقیقه قطعی اینترنت صورت گرفت که مشکل از استان نبوده است.

رئیس اداره دیتای مخابرات همدان با بیان اینکه کمتر اتفاق افتاده که اینترنت در استان قطع شود، یادآور شد: در برخی اوقات با کمبود سرعت اینترنت مواجهه می‌شویم که به دلیل قطعی نیست.

وی در ادامه سخنان خود گفت: قطعی اینترنت طی دو روز، اتفاق نادری بود که کمتر با آن در طول سال مواجهه می‌شویم.

کریمی رادپور با اشاره به رایگان بودن برخی از تعرفه‌های اینترنت بیان کرد: بر اساس بازاریابی برای نوع ADSL مشخص شده، برخی از دارندگان این نوع خدمات می‌توانند از دانلود رایگان شبانه اینترنت شرکت مخابرات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: به هنگام قرارداد با مشترکین ADSL نوع تعرفه‌ها و خدمات ارائه شده مشخص و اعلام می‌شود تا آنها نسبت به آن خدمات اطلاعات کافی داشته باشند.

رئیس اداره دیتای مخابرات همدان با اشاره به نوع بسته‌های اینترنت همراه اول نیز گفت: بسته‌های اینترنت همراه اول با نوع یک هفته، 10 روزه، دو هفته، یک ماهه و... مشخص شده و بر اساس آن بر روی گوشی‌های همراه اول کدهای H، E، و... نمایش داده می‌شود.

دیدگاه شما