وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 21:16   |   کد مطلب: 10145
همدان قهرمان لیگ دوچرخه سواری استان همدان شد
در مجموع سه مرحله تیمی نخستین دوره رقابت های لیگ دوچرخه سواری استان همدان، شهرستان همدان با یکهزارو544 امتیاز اول عنوان قهرمانی را کسب کرد.

سخنگوی هیات دوچرخه سواری استان همدان گفت: در پایان مرحله نهایی این مسابقات که امروز(سه شنبه) در مسیر محور گنجنامه و پیست اسکی تاریک دره همدان برگزار شد، با احتساب امتیازهای تیمی، تیم نهاوند با یکهزارو 59 امتیاز مقام دوم را کسب کرد و شهرستان ملایر با 344 امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

'مهری درویش قنبر' افزود: همچنین تیم بروجرد که به عنوان تیم میهمان در هر سه مرحله مسابقات حضور داشت، کاپ اخلاق دریافت کرد.

وی در ادامه با اشاره به نتایج انفرادی مسابقات گفت: در مجموع سه مرحله مسابقات نیز رامین داعی، مهدی جعفری انتظام و محمد شیری هر سه از همدان به ترتیب رده های اول تا سوم رده سنی نوجوانان را کسب کردند.

وی اظهار داشت: در رده سنی جوانان نیز علی قیاسی و کسری قیاسی از نهاوند و وحید حسین آبادی از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی بزرگسالان نیز مسعود قیاسی از نهاوند اول شد، صابر میرزایی و حمیدرضا یگانگی از همدان دوم و سوم شدند.

درویش قنبر خاطرنشان کرد: در رده سنی پیشکسوتان کیومرث عجمی از همدان قهرمان شد، بهروز امیدی از اسدآباد دوم شد و مجید مصباح از همدان در جای سوم قرار گرفت.

در پایان این مراسم به قهرمانان مدال، لوح قهرمانی و جوایز نقدی اعطا شد.

دیدگاه شما