وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 08:56   |   کد مطلب: 9019
ماهواره سمی مهلک برای بنیان خانواده
یک پژوهشگر و محقق گفت: ماهواره به عنوان سمی مهلک از ناآگاهی و غفلت خانواده استفاده کرده و بینان خانواده‌ها را گام به گام به نابودی می‌کشاند.

آیت قربانی در همایش عاشقان ولایت در این شهرستان به واکاوی آسیب های ماهواره اشاره و اظهار کرد: امروز با توجه به اینکه عرصه جنگ با دشمن عرصه جنگ نرم است اولویت اصلی کشور نیز مبارزه با جنگ نرمی است که ماهواره های دشمن آن را اداره می کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی در دنیا وجود دارد که ۱۱۶ ماهواره فضای ایران را پوشش می دهد و دو هزار و ۳۰۰ کانال ماهواره با کیفیت بالا در ایران قابل مشاهده است، تصریح کرد: شبکه های گسترده ای برای پخش موسیقی محرک جنسی و ترویج فحشا، تبلیغ فرهنگ برهنگی و حتی ۲۵۰ شبکه تنها برای کودکان که محتویات آنان جنسی و سبب بلوغ زودرس شده و ۸۰ شبکه نیز هرزگی و بی بندو باری را ترویج می کنند، وجود دارد.

این پژوهشگر با اشاره به اینکه متأسفانه شبکه هایی نیز با نام اهل بیت و اسلام، از سوی کشورهای استکبارگر همچون انگلیس و آمریکا هدایت می شوند و می خواهند اسلام آمریکایی را در ذهن جوانان رسوخ دهند، افزود: شبکه هایی از جمله امام حسین(ع)، فدک، سلام و اهل بیت به طور مستقیم توسط کشورهای بیگانه و آخوند انگلیسی ـ آمریکایی اداره می شوند و با حمله مرجعیت شیعه حقیقی به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند.

قربانی شبکه های تکفیری وصال، نور، وصال حق مسیحیت تبشیری را شبکه هایی با رویکرد دین زدایی معرفی و تصریح کرد: این گونه شبکه های ماهواره ای با ظاهری ساختگی و آراسته به دین و مذهبی کاذب افکار موحدان جهان را نشانه گرفته اند.

وی ایجاد اختلاف در خانواده، ترویج بی حیایی، از بین بردن عفاف و حجاب، ترویج زندگی های مشترک بدون ازدواج و بارداری قبل از ازدواج را از اهداف پشت پرده شبکه های ماهواره ای برشمرد و گفت: این شبکه ها از غفلت و ناآگاهی خانواده استفاده کرده و قدم به قدم به بنیان خانواده صدمه می زنند.

به گفته این محقق قبح زدایی از خشنوت گرایی، تجمل گرایی، ترویج خانواده های بی سامان و افسار گسیخته، حتی ترویج غذاهایی با مواد اولیه حرام، ترویج زن محوری، خیانت به همسر و رابطه جنسی قبل از ازدواج به ویژه در شبکه های من و تو، تپش و فارسی وان برخی دیگر از آثار سوء ماهواره است.

قربانی با تأکید بر اینکه سرباز دشمن در خانه در کمین نشسته است، افزود: متأسفانه به دلیل آن که خانواده هایی که از ماهواره استفاده می کنند از آگاهی و شناخت نسبت به مضرات ماهواره و اهداف پشت پرده دشمنان برخوردار نیستند، تحت تأثیر قرار گرفته و زندگیشان کم کم به نابودی کشیده می شود.

وی از خانواده ها خواست: با آگاهی و بصیرت دست دشمن را از نفوذ در خانواده و اذهان جامعه به ویژه اذهان پاک نوجوانان و جوانان کوتاه کنند و هیچ گاه کودکان خود را با ماهواره تنها نگذارند.

سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه یکی از اولویت های امسال بسیج به ویژه در حلقه های صالحین بیان آثار سوء ماهواره یا همان دجال واره است، اظهار کرد: در حقیقت این وظیفه حلقه های صالحین بسیج است تا بتوانند با آگاهی بخشی به جامعه و تربیت نسلی سالم و انسان های صالح زمینه را برای ظهور موعود فراهم سازند.

وی افزود: منتطران موعود خود باید از صالحان باشند تا زمینه ظهور را بتوانند فراهم سازند.

دیدگاه شما