وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 25 شهريور 1403 ساعت 08:30   |   کد مطلب: 43585
نابودی امنیت در سرزمین‌های اشغالی، از بین رفتن قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و پیش رفتن اقتصاد رژیم منحوس صهیونیستی به سوی نابودی، همه و همه نشان از فروپاشی این رژیم جعلی دارد و امروز سران این رژیم بهتر از همه می‌دانند که غرق شدن آن‌ها در لجن‌زاری که خودشان ایجاد کردند نزدیک است.

به گزارش نافع، روز از عملیات طوفان‌الاقصی سپری شده است و همچنان جنگ علیه مردم بی‌گناه غزه ادامه دارد.

به گفته دفتر اطلاع رسانی دولت غزه تاکنون بیش از ۵۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده یا مفقود شده‌اند و بالغ بر سه هزار ۵۶۸ جنایت توسط ارتش رژیم منحوس صهیونیستی انجام شده است اما همچنان مقاومت مردم غزه و مقاومت ادامه دارد.

چند روز اخیر حزب‌الله به انبار تسلیحاتیِ ارتش اسرائیل حمله کرد و مقر تیپ توپخانه و موشک‌های نقطه‌زنِ ارتش صهیونیستی و انبارهای تسلیحاتیِ این پایگاه در «یفتاح الیفلیط» را با ده‌ها راکت هدف حمله قرار داد.

نیروهای حزب‌الله و مقاومت دستاوردهای زیادی در این مدت داشتند که موجب ترس و واهمه نیروهای ارتش رژیم غاصب صهیونیستی شده و از سوی دیگر سران رژیم را در بُهت فرو برد.

انفجار پی‌ در پی خودروها در سرزمین‌های اشغالی، تظاهرات سراسری و اعتراض خانواده اسرای فلسطینی به وضعیت پیش آمده منجر به از بین رفتن امنیت داخلی رژیم منحوس صهیونیستی شده است.

یکی از اتفاقات دیگر منهدم شدن واحد ۸۲۰۰ رژیم غاصب صهیونیستی توسط حزب الله بود که پس‌لرزهای آن استعفای فرمانده این واحد بود.

در مجموع حملات وحشیانه رژیم خونخوار صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه همچنان ادامه دارد تا بلکه بتواند شکست‌هایی که در این مدت داشته است را لاپوشانی کند و از خون مردم بی‌گناه دستاوردسازی داشته باشد.

انهدام واحد عملیات روانی رژیم صهیونیستی

محمد حسن دهقانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی همچنان ادامه دارد، گفت: فضای میدانی در غزه به نحوی شده که در کنار حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه، حزب الله نیز همچنان مقاومت خود را ادامه داده و حملات به شمال مناطق اشغالی را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات مهم هفته گذشته انهدام یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی بود، افزود: این یگان همان یگان ارتش سایبری رژیم صهیونیستی بود که کار تخریب روحی و عملیات روانی در فضای افکار عمومی را برعهده داشت.

کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: به گفته خیلی از کارشناسان رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر از اینکه رژیم صهیونیستی بخواهد کار نظامی روی زمین انجام دهد کار رسانه‌ای انجام می‌دهد و این یعنی یکی از بازوهای اصلی آن‌ها در فضای فعلی از بین رفته است.

دهقانی با بیان اینکه اتفاق دیگر در طول هفته‌های گذشته شبکه شناسایی وزارت مرزی رژیم صهیونیستی بوده است، عنوان کرد: این شبکه به طور کامل توسط حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت از بین رفت و از مهم‌ترین دستاوردهای جنگ غزه تاکنون محسوب می‌شود.

امنیت در سرزمین‌های اشغالی شکست خورده است

وی با تأکید بر اینکه رژیم ظالم صهیونیستی در فضای کرانه باختری با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: مجموع اتفاقات در منطقه تحولات را شکل می‌دهد، ادامه درگیری در سرزمین‌های اشغالی همچون بمب‌گذاری، عملیات انتحاری و دیگر اتفاقات پشت پرده یعنی امنیت در سرزمین‌های اشغالی با شکست مواجه شده است.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی از مجموع افرادی از سراسر دنیا جمع شده که با وعده امنیت به آن سرزمین آمدند اما وقتی نیازهای آن‌ها رفع نشود و شاهد برهم‌خوردن امنیت باشند مشکلات درونی آن‌ها زیاد می‌شود.

 

 

دهقانی با بیان اینکه پایه شکل‌گیری رژیم کودکش صهیونیستی نژادپرستی است، گفت: یکی از عناصر اصلی که سربازان صهیونیستی با آن مواجه هستند ترس است و آن‌ها نمی‌توانند با ترس مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی به خوبی می‌داند که سربازانش ترسو هستند، افزود: به همین دلیل در آمار دادن تلفات در فضای میدانی به نحوی عمل می‌کند تا نیروهایش وارد بهت و سرگردانی نشوند.

کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از ابتدای تاریخ نداشته خود همیشه آمار تلفات را اشتباه اعلام کرده و چون نمی‌خواهد به اعتبار و شهرت نداشته‌اش لطمه وارد شود همیشه آمار تلفات را به دوره بیان کرده است.

دهقانی در پایان با بیان اینکه امروز همه دنیا می‌دانند که وضعیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسیار وخیم است، گفت: آن‌ها اجساد نیروهای خود را به وسیله بالگرد از منطقه خارج می‌کنند و پوشش رسانه‌ای درست می‌کنند تا از بیان میزان شکست آن‌ها در افکار عمومی دنیا جلوگیری شود.

نابودی رژیم جعلی صهیونیستی با وحدت همگانی

با اینکه تلفات و خسارات وارد شده به رژیم غاصب صهیونیستی بسیار بیشتر از آن است که اعلام می‌کنند اما امروز دنیا می‌داند که حقیقت واقعی این رژیم جعلی چیست.

امروز ملت فلسطین به خوبی می‌دانند که مقاومت و صبر آن‌ها نتیجه‌‌بخش خواهد بود و وعده نابودی رژیم منحوس صهیونیستی حق است.

نابودی امنیت سرزمین‌های اشغالی، از بین رفتن قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و پیش رفتن اقتصاد رژیم منحوس صهیونیستی به سوی نابودی، همه و همه نشان از فروپاشی این رژیم جعلی دارد و امروز سران این رژیم بهتر از همه می‌دانند که غرق شدن آن‌ها در لجن‌زاری که خودشان ایجاد کردند نزدیک است.

با وحدت همگانی نه تنها در دنیای اسلام بلکه در تمام جهان، آزادی قدس و رسیدن مردم مظلوم غزه به آرامش و آزادی نزدیک‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما