وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 2 خرداد 1403 ساعت 15:29   |   کد مطلب: 43500
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: شهید رئیسی از رؤسای جمهور قبلی خود پیشی گرفت و برای مردم و در بین مردم کار می‌کرد.

به گزارش نافع، به نفل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در تجمع دسته عزاداران شهدای خدمت در میدان امامزاده عبدالله همدان اظهار داشت: رئیسی کسی بود که از روسای جمهور قبلی خود پیشی گرفت، برخی از روسای قبل از کاخ ریاست جمهوری بیرون نمی‌آمدند حضورشان در بین مردم نبود و تا زانو در گل برای سیل زدگان نمی‌رفتند، اما رئیسی از پیشینیان سبقت گرفت و برای آیندگان کار را سخت کرد.

وی بیان کرد: دیروز در تشییع شهدا تا چشم کار می‌کرد اجتماع بود و جمعیتی که انتها و ابتدا نداشت، تصاویر ثبت شده از قم و جمکران را ببینید و امروز نیز نماز بر پیکر شهدا توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خوانده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با قرائت آیه «من المومنین رجال...» و تأکید بر اینکه این آیات برای این مردم است عنوان کرد: این شهدا همان مردان واقعی هستند که نسبت به پیمانی که با خدا بستند در جهت خدمت، عبادت، تواضع و مردمی بودن وفادار هستند.

فاضلیان عنوان کرد: در عین صمیمیت با اقشار مردم نشستن، به نقاط صفر مرزی رفتن و خدمتگزار بودن نمونه کارهای رئیسی عزیز ما بود، چرا که او مرد خدمت و اخلاص بود. شهید رئیسی با خونش و با سوخته شدنش ثابت کرد رئیس جمهور باید در خدمت جمهور باشد و ثابت کرد رئیس جمهور باید شهید جمهور بشود.

امام جمعه موقت همدان در مورد شهدای خدمت افزود: پدر آیت‌الله آل‌هاشم وصیت کرده بود پسرش برای او نماز بخواند. حالا گفت نمی‌دانستم که من باید برای او نماز بخوانم. امیر عبداللهیان مسیر دیپلماسی جدیدی برای کشور ما باز کرد. او نیز باید به این اجر می‌رسید و سرتیم حفاظتی سید موسوی و خلبان‌هایی که جان شان را از دست دادند و استاندار آذربایجان نیز مصداق آیه هستند.

فاضلیان با اشاره به سخن رهبری، رئیسی را غنیمتی برای این نظام خواند و بیان کرد: او تعاریف از ریاست جمهوری را عوض کرد. فخرالورزا نیز کسی بود که در ایثار، استقامت و پشتیبانی از غزه تعریف وزارت خارجه را عوض کرد. مردم هرجا لازم باشد حضور در صحنه دارند، در نقاط مختلف این میهن اسلامی همه در غم یک خدمتگزار هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به انتخابات بعدی ریاست جمهوری گفت: در 8 تیر ماه همه پای صندوق رأی می‌آییم و باید مواظب انتخابمان باشیم، باید کسی مانند رئیسی را انتخاب کنیم. رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که رفع مشکلات را زیر سایه مقام معظم رهبری به انجام برساند. از شهادت بالاتر هیچ افتخاری نیست که خداوند به رئیسی و همراهان او داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما