وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:34   |   کد مطلب: 17095
دو تیم فوتبال پاس و الوند نمایندگان فوتبال همدان در لیگ دسته اول و دوم امروز برای فرار از قعر جدول و پایان دادن به ناکامی‌های خود به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش نافع به نقل از مهر، در حالی امروز قطار لیگ دسته اول فوتبال به ایستگاه سیزدهم خود می‌رسد که همچنان تیم فوتبال پاس همدان در قعر جدول جا خوش کرده و حال‌وروز فوتبال همدان را خراب‌تر از پیش کرده و این در حالی است که تنها نماینده ‌این استان در لیگ دسته دوم نیز حال‌وروز خوشی ندارد و تیم فوتبال الوند همدان نیز در لیگ دسته دوم فوتبال در قعر جدول گروه چهارم قرارگرفته است.

پاسی‌ها در ۱۲هفته گذشته از لیگ دسته اول فوتبال همه نوع حاشیه و جنجال را پشت سر گذاشته‌ و از تغییر مدیرعامل تا سرمربی را تجربه کرده‌اند و در این فصل دیگر از حمایت‌های خوب فصل گذشته استاندار همدان و اسپانسر این تیم فولاد ویان، هم خبری نیست و روزبه‌روز اوضاع‌واحوال این تیم بدتر از گذشته می‌شود و تنها همدانی‌ها باید دعا کنند که در این فصل حداقل امتیاز دسته اولی پاس حفظ شود تا آبروی فوتبال همدان بیشتر از این به باد نرود.

تغییر سرمربی تیم فوتبال پاس همدان نیز در نوع خود در فوتبال ایران جالب بود و سرمربیگری این تیم از سرمربی مستعفی به مربی این تیم رسید و در ظاهر و باطن تغییری در این تیم حس نمی‌شود.

انتخاب رضا طلایی منش به‌عنوان سرمربی پاس انتقاد بسیاری از اصحاب رسانه و ورزشی نویسان فوتبال همدان به همراه کارشناسان فوتبالی این شهر را به همراه داشت چراکه هنوز همدانی‌ها خاطره ترک کردن نیمکت تیم فوتبال الوند را در بین دونیمه از سوی طلایی منش فراموش نکرده‌اند و به همین دلیل انتقادات به این سرمربی زیاد است.

همچنین به نظر بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان پاس نیاز به مربی‌ بزرگ با بار فنی بالا دارد تا بتواند از این بحرانی که در آن گرفتارشده نجات پیدا کند و تنها دلیل این انتخاب را شاید نداشتن توان مالی این تیم برای انتخاب سرمربی بزرگ می‌توان برشمرد.

پاس تنها تیمی در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول است که یک‌بار طعم برد را چشیده است

تیم پاس تنها تیمی در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول است که یک‌بار طعم برد را چشیده و در این میان ۵ باخت و ۵ تساوی از نتایج تأسف‌بار این تیم است.

در هفته گذشته پاسی‌ها در خرم‌آباد و در اولین نیمکت نشینی طلایی منش به‌عنوان سرمربی این تیم نیز نتوانستند نتیجه جالبی کسب کنند و ۲ بر صفر بازی را به این تیم واگذار کردند تا بازهم روز از نو و روزی از نو برای پاس باشد.

فاصله ۱۹ امتیازی تیم فوتبال پاس همدان با صدر جدول هم گویای این موضوع است که پاس دیگر نمی‌تواند برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر خط‌ ونشان بکشد و این در حالی است که قبل از آغاز فصل از این تیم به‌عنوان یک تیم مدعی یاد می‌شد حالا باید تنها دست‌ها را به دعا برداریم که حداقل این پاس ناخوش‌احوال سقوط نکند .

مدیرعامل این تیم باید در نیم فصل دست به تغییر و تحولات گسترده بزند و بازیکنانی را که دلشان با این تیم نیست را راهی تیم‌های دیگر کند و چند بازیکن تاثیرگذار جذب کند تا حداقل امیدی به حفظ سهمیه پاس در لیگ دسته اول باشد.

در این هفته پاسی‌ها میزبان همسایه خود در قعر جدول هستند و تیم فوتبال فولاد یزد همانند پاس حال‌وروز خوبی ندارد و این تیم از ۱۲ هفته گذشته خود ۵ باخت، ۵ تساوی و تنها دو برد را کسب کرده و با ۱۱ امتیاز در رده نوزدهم و بالای سر پاس قرارگرفته هرچند پاسی‌ها یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

دربی تیم‌های قعرنشین در لیگ دسته اول فوتبال

مصاف دو تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارند هم در نوع خود جالب است و دربی تیم‌های قعرنشین لقب می‌گیرد.

از پاس که بگذریم به تیم فوتبال الوند همدان می‌رسیم الوندی‌ها هم در لیگ دسته دوم فوتبال همانند پاس در قعر جدول گروه چهارم قرارگرفته‌اند این تیم با سرمربیگری منوچهر بیگم جانی از مربیان بومی همدان از چهار بازی گذشته خود ۳ باخت و تنها یک تساوی در همدان به دست آورده است بعد از آخرین دیدار این تیم در همدان خبرهایی از استعفای این مربی شنیده شد که چند روز بعد سرپرست این تیم فرشید گل‌محمدی این خبر را تائید کرد.

تیم فوتبال وحدت الوند همدان در هفته پنجم امروز بدون سرمربی در ارومیه باید به مصاف شهرداری این شهر برود تا در روزهای آینده تکلیف سکان‌دار این تیم مشخص شود.

در دیدار برابر فولاد یزد محکوم‌به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال پاس درباره اوضاع‌واحوال پاس در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار داشت: برای دیدار برابر فولاد یزد سخت تمرین کرده‌ایم و آماده مصاف برابر این تیم هستیم.

رضا طلایی منش افزود: فریب جایگاه تیم فوتبال فولاد یزد را نخواهیم خورد و می‌دانیم که این تیم با تمام قدرت برای کسب نتیجه به همدان سفرکرده است.

وی بابیان اینکه در این دیدار محکوم‌به برد هستیم، گفت: دربازی‌های گذشته امتیازات زیادی را ازدست‌داده‌ایم و دیگر فرصتی برای اشتباه باقی نمانده است.

سرمربی تیم فوتبال پاس عنوان کرد: در این دیدار خانگی چاره‌ای به‌جز کسب پیروزی و امتیاز کامل بازی نداریم و برای این مهم باید تا پای جان بجنگیم.

طلایی منش با اشاره به ترکیب پاس در این دیدار بیان کرد: بازیکنانی که در تمرینات سخت و فشرده این هفته عملکرد بهتری داشته‌اند در این بازی به میدان خواهند رفت.

حمایت هواداران و تشویق آن‌ها پاس را برای خروج از این وضعیت کمک می کند

وی یادآور شد: حمایت هواداران و تشویق آن‌ها می‌تواند ما را برای خروج پاس از این وضعیت کمک کند که امیدوارم ما را در این دیدار و سایر دیدارهای خانگی تنها نگذارند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در قالب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان امروز ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان فولاد یزد است.

همچنین در حال حاضر پاس تنها با کسب ۸ امتیاز و یک بازی کمتر در رده بیستم جدول ۲۰ تیمی لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد.

تیم فوتبال وحدت الوند نماینده دسته دومی فوتبال همدان نیز در قالب هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال و در گروه چهارم امروز ساعت ۱۵ در ارومیه به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

الوند نیز در گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال با ۳ شکست و یک تساوی از چهار بازی گذشته در رده دهم جدول ۱۰ تیمی این گروه قرار دارد

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت