وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 مهر 1394 ساعت 16:19   |   کد مطلب: 16657
خبر شهادت سردار اسلام و مدافع حرم حضرت زینب (س) پاسدار حسین همدانی در سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.

به گزارش نافع به نقل از جام نیوز، خبر شهادت سردار اسلام و مدافع حرم حضرت زینب (س) پاسدار حسین همدانی در سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.

العربیه:

این شبکه خبری سعودی با اشاره به شهادت سردار همدانی به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: سردار همدانی یکی از بزرگترین فرماندهان سپاه پاسدارن ایران است که مسئول مجموعه های سپاه در سوریه محسوب می شود.

الیوم السابع:

این روزنامه مصری با اشاره به خبر شهادت سردار همدانی نوشت: سپاه ایران خبر کشته شدن سردار همدانی به دست گروهک تروریستی داعش در شمال غرب سوریه را تایید کرد.

الوئام:

این روزنامه الکترونیکی سعودی با اشاره به شهادت سردار همدانی گزارش داد: سپاه ایران خبر کشته شدن سردار همدانی در جبهه های حلب را تایید کرده است. این سردار ایرانی در شمال غرب سوریه حضور داشت.

القدس العربی:

این روزنامه چاپ لندن به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: سردار همدانی در واپسین ساعات روز چهارشنبه در جبهه های حلب حین ارائه مشاوره نظامی برای مبارزه با داعش کشته شد.

المیادین:

این شبکه لبنانی با اعلام خبر شهادت سردار همدانی گزارش داد: سردار همدانی نقش سرنوشت سازی در حمایت از مرقد حضرت زینب (س) و حمایت از مقاومت اسلامی در سوریه در مبارزه با داعش ایفا کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما