وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 21 شهريور 1394 ساعت 11:43   |   کد مطلب: 16407
به بهانه انتشار عکس های تمرین مختلط تیم ملی تیر و کمان
تیری که از کمان غفلت به سیبل عفت می خورد!+تصاویر
وقتی مسئله ای غیرشرعی برای همگان کاملا عادی شود، طبیعی است که تمرین مختلط تیم ملی تیر و کمان نیز برای عموم رسانه ها از به ظاهر ارزشی گرفته تا سکولار ، صرفاً سوژه ای خبری باشد . فقط و فقط!

به گزارش نافع به نقل از انقلاب نیوز،  تمرین مختلط تیم ملی تیر و کمان بار دیگر نشان داد که متاسفانه چندان ضوابط شرعی بر برنامه های ورزشی که گاه حتی همچون این مورد به نام ملت نیز انجام می شود، حاکم نیست ، کما این که در تمرین اخیر تیم یاد شده شاهد انتشار عکس هایی از این تمرینات مختلط بودیم.

 
به نظر می رسد که نه مسئولان و نه چندان رسانه های جمعی حتی آن ها که بعضاً داعیه دفاع از ارزش ها و رعایت حریم های دین را دارند، چندان نسبت به این گونه موضوعات واکنش نشان نمی دهند و گویا برای همه امری کاملاً عادی است و حال آن که دین ما به صراحت از اختلاط بیجای زن و مرد حالا به هر عنوان و بهانه ای انتقاد می کند و انسان ها را از آن منع می نماید.
 
شاید هم کمبود مکان و امکانات مسئولان را وادار(!) به انجام این گونه امور کرده است و حال آن که همه می دانیم این ها همه بهانه است و رتبه و مقام و جایزه بیشتر مهم است تا رعایت حدود شرعی !!

 

 
 

 


 


 


 


 

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت