وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:16   |   کد مطلب: 15927
خواسته و مطالبات بیشمار مردم تویسرکان در نامه هایی نوشته شد تا شاید به طریقی بی واسطه به دست روحانی برسد و او نگاه هایی حتی گذرا بر نامه ها داشته باشد و درد و دل های تویسرکانی ها را همانطور که می گویند مشاهده کند و بخواند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، دوم شهریور ماه امسال استان همدان میزبان کاروان تدبیر و امید است و مردم تویسرکان نیز که منتظر چنین روزی یودند و و می گویند حال که دولتی ها برای این سفرها هزینه می کنند بهتر است نامه های ما را هم بی واسطه نگاهی بیاندازند.

اما نگران از آنکه نامه ها آن طور که باید و بی واسطه به دست رئیس دولت نرسد، از این رو با عاتماد به سایت خبری رودآور نامه های خود را که درد و دل های صادقانه آن هاست بی واسطه به دولت می رسانیم، تصاویر خود گویا هستند.

وقتی به میان مردم و مشکلاتشان رفتین برخی ها آنقدر از دست قول های داده شده و اجرایی نشده ناراحت بودند که توان یک جمله نوشتن را هم نداشتند.

از یکی از شهروندان خواستم، از مشکلات و خواسته های خود از روحانی برایمان بگوید، عنوان کرد: به شتر گفتن کردن تو کج، گفت کجای من راسته.تمام زندگیان سراسر مشکل است از کجایش بگویم، از نان شبی که نمی توانم برای فرزندانم تهیه کنم، از از جهیزیه ای که با خاطر خسارت وارده به درختان گردو نمی توانم برای دخترم بخرم یا از بیکاری پسرم و خرج تحصیل دانشگاهش، چه بگویم!

درد ودل های مردم شهرم بسیار است و در یک جمله خلاصه نمی شود و اما برخی دیگر نیز گفتند؛

ــ تهیه مسکن جوانان، رفع کرانی، اشتغالزایی، تعهد به قول هایی که دادید.

ــ جوانان بیکارند!

ــ عزتمان حفظ شود.

ــ به امریکائیان اجازه خودنمایی ندهند.

ــ جوانان تویسرکان همه بیکارند!

ــ در مورد خشکسالی و بی آبی منطقه تدابیری انجام دهید./در مورد بوروکراسی پر پیچ و خم اداری چاره سازی نمایید.

ــ جوانان سرمایه های ارزشمند هر جامعه  ای هستند.با ایجاد اشتغال پایدار آنان را دریابید.

ــ در مورد پرت بودن( بن بست بودن) جاده تویسرکان برای عبور و مرور و توریست/ توجه شغل و کار جوانان تویسرکان/نداشتن دکتر متخصص در تویسرکان

ــمشکلات تاکسی دارن شهر تویسرکان: نبود  درآمد کافی برای امرار معاش زندگی، ثانیاً تاکسی های فرسوده در شهر تویسرکان، نبود مدیریت فعال و کارگشا در امر تاکسیرانی و نبود اتحادیه برای تاکسی های شهر که در همه مراحل مشکل دارند و همچنین برای تعویض کارت تاکسیرانی هزینه هنگفتی برای ما رانندگان دارد ...امیدواریم که فقط شعار نباشد و ترتیب اثر داده شود و ....

ــ از ایشان درخواست دارم که به وضع معیشتی مردم تویسرکان رسیدگی کند و از نظر اشتغال، فرهنگی، اقتصادی مردم تویسرکان نظر مثبتی داشته باشد.

ــ درخواست اینجانب خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی می باشد.از منطقه قلقلرود

ــ به فکر حل مردم تویسرکان برای سرمازدگی گردوکاران باشید.

ــ جوانان بیکارند ایجاد اشتغالزایی.

این  ها تنها بخشی از خواسیته های مردم تویسرکان بود.امید آنکه هیئت دولت حداقل این نامه ها را بخواند و قولی دهد که بتواند آن را اجرایی کند و دردی از مردم شهرم درمان شود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما