وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 22 شهريور 1403 ساعت 10:42   |   کد مطلب: 43580
طراح نرم‌افزار امداد‌ زائر خبر داد:
طراحی نرم‌افزار امدادزائر برای مواکب حسینی
طراح نرم‌افزار امداد‌زائر گفت: این نرم‌افزار راه‌حلی برای ارتباط بهتر مواکب حسینی باهمدیگر بوده که خیلی از مسائل و مشکلات همدیگر را حل خواهند کرد.

به گزارش نافع،محمدامیر معبودی ظهر امروز در آئین اختتامیه خیمه‌های خادمی ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان اظهار کرد: مسیر مواکب اربعین همان راه ابریشم قدیم است که به‌لطف خدا، این راه برای زائران امام‌حسین(ع) مهیا شده و امروز کاروان‌سراهای قدیم به مواکب تبدیل شده‌اند.

وی افزود: امروز دیگر ما تجارتی در این راه انجام نمی‌دهیم، تجارتمان همان خدمت به امام حسین(ع) شده که ارزشش خیلی بالاتر است.

طراح نرم‌افراز امدادزائر با اشاره به حضور ۱۷۰ موکب همدانی در مسیر اربعین، خاطرنشان کرد: این مواکب در طی ۱۴۰ کیلومتر به زوار امام حسین(ع) خدمت می‌کنند.

معبودی با بیان اینکه زائران از پنج کشور دنیا و ۱۷ استان کشور از همدان عبور می‌کنند، عنوان کرد: حدوداً سه میلیون زائر از این استان  تردد می‌کنند تا به کربلا برسند.

وی تصریح کرد: مسئله اول ما راه‌اندازی موکب بود و به‌محض راه‌اندازی مواکب، هزارن مسئله جدیدتر برایمان ایجاد شد.

طراح نرم‌افزار امداد زائر ادامه داد: حل مسائل زائران، فراهم ساختن جا، مکان و غذای زائرانی است که بعد از طی مسیر طولانی در  پرفشارترین حالت ممکن به ما مراجعه می‌کنند.

معبودی با تاکید بر اینکه طراحی نرم‌افزار راح، خیلی از مشکلات پیش‌رو زائران و مواکب را برطرف خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما در مواکب با مسائل مختلفی روبرو می‌شدیم، یک شب غذا زیاد می‌ماند، گاهی جای خواب کافی برای زائران نداشتیم و … اما با نصب و راه‌اندازی این نر‌م‌افزار و ارتباط مواکب باهم خیلی از مشکلات مواکب برطرف خواهد شد.

دیدگاه شما