وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 شهريور 1402 ساعت 10:59   |   کد مطلب: 43205
فرمانده انتظامی ملایر از اجرای حکم قضایی و رفع تصرف ۹ هزار مترمربع از اراضی یکی از روستاهای این شهرستان توسط کلانتری ۱۲ خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ احمد ساکی روز شنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال شکایت اهالی، شورای اسلامی و دهیاری یکی از روستاهای ملایر مبنی بر تصرف ۹ هزار مترمربع از اراضی روستا توسط چند نفر موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: پس از طرح شکایت در دادسرای عمومی و انقلاب و صدور حکم قضایی مبنی بر رفع تصرف این اراضی با توجه به احتمال بروز تنش و درگیری اجرای حکم صادره در دستور کار کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی کلانتری ۱۲ و حضور ماموران یگان امداد این اراضی رفع تصرف و در اختیار اهالی روستا قرار گرفت.

سرهنگ ساکی در ادامه از دستگیری ۶ نفر سارق، کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه ضبط خودرو سرقتی و یک نفر سارق محصولات باغی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

وی گفت: طرح امنیت محله محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز و برخورد با مجرمان در یکی از محلات حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ ساکی افزود: در این ماموریت، تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره‌آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و روانه پارکینگ و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما