وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 شهريور 1402 ساعت 09:44   |   کد مطلب: 43193
جمعی از مسئولان نهاوند و نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی صبح امروز در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با مسئولان شهرستان نهاوند در آستان شاهزاده محمدوعلی(ع) نهاوند، اظهار کرد: همان‌طور که در آیات قرآن و در روایات آمده، اصل اساسی در نظام اسلامی عدالت بوده و مسئولیت در نظام اسلامی امانت است.

وی افزود: عمر دولت شهید رجایی و شهید باهنر با اینکه کوتاه بود اما این دولت خالصانه به مردم خدمت کردند و به همین علت شهادت این دو شهید بزرگوار به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شد.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز و در شرایط فعلی مسئولان ما چند وظیفه مهم بر عهده دارند و اکنون که دوسال از فعالیت دولت آیت‌الله رئیسی گذشته است دولتمردان باید به مردم گزارش کار دهند چراکه مردم ما به این دولت انقلابی امید بسته‌اند و وظیفه بعدی مسئولان این است که جنگ نرم دشمن را باور داشته و جدی بگیرند و در این سنگر مبارزه کنند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: عملکردها نشان داده که از نظر کیفیت، نوع کارهای دولت سیزدهم زیربنایی و آینده‌ساز است. وی عنوان کرد: مردم به دولت انقلابی آیت الله رئیسی امید دارند تا مشکلات را حل کند که امیدواریم همه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما