وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 12:09   |   کد مطلب: 43170
در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان همزمان با اجرای نمایش فصل شیدایی کمیته بانوان کنگره در نمایشگاه بین المللی اقدام به برگزاری ۴ غرفه حس خوب، کافه دخترانه، عفاف وحجاب و پوشاک اسلامی نموده است

به گزارش نافع به نقل از کمینه اطلاع رسانی امور بانوان دومین کنگره ملی ۸۰۰۰استان همدان،فرزانه رضیان اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان همزمان با اجرای نمایش فصل شیدایی کمیته بانوان کنگره در نمایشگاه بین المللی اقدام به برگزاری ۴ غرفه نموده است.
وی بیان کرد: یکی از غرفه ها کافه دخترانه است که دختران نوجوان در فضای نمایشگاه از دخترانی که کشف حجاب کرده اند و یا ضعیف الحجاب هستند را به کافه دخترانه دعوت می‌کنند.
مسئول جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در کافه دخترانه علاوه بر پذیرایی مختصر از بانوان دانش آموز، دانشجو، طلبه و روانشناس حضور دارند و با افراد ضعیف الحجاب وارد گفتگو می شوند، تصریح کرد: در این گفتگو حرفی از حجاب زده نمی‌شود و در خصوص نحوه دعوت به نمایش فصل شیدایی است.
وی با بیان اینکه افراد حاضر در کافه در ادامه گفتگو در خصوص ارتباط با امام زمان و اقدامات انجام شده برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) صحبت می کنند، ابراز کرد: در این کافه گفتگو ما هیچگونه تبلیغ برای حجاب و عفاف نداریم و مدنظر ما شکوفا کردن پایه اعتقادی و دینی بانوان است.

رضیان با بیان اینکه بعد از اتمام گفتگو بانوان و دختران به غرفه حس خوب که مزین به تصاویر حرم سیدالشهدا(ع) و عکس شهدا می باشد دعوت می‌شوند عنوان کرد: در این غرفه با پرچم متبرک به حرم امام حسین (ع) و گوش دادن به یک مداحی سورپرایز می‌شوند.
وی مطرح کرد: بعد از افراد در این فضای معنوی قرار می‌گیرند و با این حس خوب منقلب می شوند با معرفی شهدا به آن‌ها پیشنهاد می‌شود با یکی از شهدایی که عکس آن‌ها در غرفه وجود دارد پیمان ببندند و در تمام مراحل زندگی از آن‌ها استمداد بطلبند.

مسئول جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه دو غرفه دیگر غرفه عفاف و حجاب و پوشاک می باشد خاطرنشان کرد: ملزومات حجاب با کیفیت با تخفیفات ویژه عرضه می شود.
لازم به ذکر است اجرای نمایش فصل شیدایی در راستای دومین کنگره گرامی‌داشت هشت هزار شهید استان همدان که از بیستم مرداد شروع شده تا ۱۵ روز ادامه دارد.
انتهای پیام /

دیدگاه شما