وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 12 مرداد 1402 ساعت 20:20   |   کد مطلب: 43112
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: قاتلی که به دلیل طمع به اشیای با ارزش، فردی را به قتل رسانده بود در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش نافع، سرهنگ «افشین یاری» در این رابطه اظهار داشت: اواخر هفته گذشته درپی اعلام مرکز پیام شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در سطح محلات شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل گشت کلانتری ۱۲ جانبازان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت کردند که مشاهده شد مردی در حدود ۵۰ ساله از نواحی سر و بدن مجروح و به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

سرهنگ یاری ادامه داد: ماموران کلانتری ضمن حفظ صحنه و دعوت از قاضی کشیک و عوامل پلیس آگاهی، با حضور آنان اقدامات قضایی و قانونی لازم را انجام دادند و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و اقدامات فنی، خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران پلیس آگاهی به فردی که با وی مراوده داشت مظنون و با هماهنگی مراجع قضایی موفق به دستگیری نامبرده شدند.

سرهنگ یاری با بیان اینکه وی پس از مواجهه با شواهد و قرائن موجود، در نهایت لب به اعتراف گشود گفت: انگیزه قاتل طمع ورزی نسبت به اشیای با ارزش مقتول بوده که نامبرده به تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سپس با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما