وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 09:18   |   کد مطلب: 43100
با توجه به عبور زائران اربعین حسینی از نهاوند انجام می‌شود
تخصیص اعتبار ۱۵ میلیاردی برای بهسازی کمربندی نهاوند و فیروزان
نماینده نهاوند در مجلس از انجام تعریض و روکش آسفالت در محور شهر برزول و تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای بهسازی کمربندی شهرهای نهاوند و فیروزان خبر داد.

به گزارش نافع، علیرضا شهبازی در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی نهاوند گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز به میزان ۱۰ میلیارد تومان ۱۶۰۰ متر دیگر از محور شهر برزول یعنی از حد فاصل گردنه برزول تا ورودی شهر برزول با اجرای کامل عملیات زیرسازی و آسفالت زیر بار ترافیکی خواهد رفت که برای اتمام آن ۶ میلیارد تومان دیگر در حال تخصیص است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تنها پروژه راه فرعی استان است که با تأمین اعتبار لازم به راه و شهرسازی ابلاغ شده است، ابراز امیدواری کرد تا هفته دولت کل مسیر تکمیل شود.

شهبازی افزود: بخش عمده این جاده از سه راهی دهفول تا گردنه برزول نیز تعریض و روکش شده است و مقدار اندک باقیمانده در اولویت اقدام است.

همچنین به گفته نماینده نهاوند مقرر شد روکش آسفالت ورودی شهر برزول نیز انجام شود.

 تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و روکش آسفالت کمربندی شهرهای نهاوند و فیروزان

شهبازی ادامه داد: همچنین با حضور آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در شهرستان در جلسه‌ای که برگزار شد تصمیماتی برای روکش آسفالت و بهسازی کمربندی شهرهای نهاوند و فیروزان اتخاذ شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه  مقرر شد ورودی شهرهای نهاوند و فیروزان که به عنوان راه مهم ارتباطی مرکز به غرب کشور و محور مواصلاتی پرتردد عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی است با تخصیص اعتبار ۱۵۰ ميليارد ریالی ( ۱۰۰ میلیارد برای شهرداری نهاوند و ۵۰ میلیارد ریال شهرداری فیروزان) بهسازی و روکش شود.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: برای پیگیری تکمیل و ساماندهی محورهای شهرستان دیدارها و جلسات مستمری با وزیر، معاونان و مدیران کل وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری محور نهاوند به بروجرد حد فاصل خروجی شهر تا سه راهی شعبان با سرعت در حال انجام است.

  نماینده مردم نهاوند با اشاره به اینکه تعامل و کمک خوبی در حوزه راه‌های شهرستان از وزارتخانه تا زیر مجموعه های آن در استان و شهرستان، شده است، گفت: تلاش داریم با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان و شهرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی تا قبل از پایان فصل کاری محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان را به نقطه قابل قبولی از پیشرفت برسانیم که خوشبختانه این پروژه ها با تأمین اعتبار لازم در حال انجام هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما