وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 تير 1402 ساعت 10:12   |   کد مطلب: 43051
رییس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با اشاره به ایجاد خزانه واحد الکترونیکی طی سال جاری، گفت: به ایجاد خزانه‌داری واحد قانع نیستیم و انتظار می‌رود امسال، خزانه واحد الکترونیکی به منظور بهره‌وری هر چه بهتر و در راستای شهرداری الکترونیک، راه‌اندازی شود.

به گزارش نافع، اکبر کاوسی‌امید در کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات با موضوع تشریح برنامه تحقق درآمد بودجه سال جاری شهرداری همدان، اظهار کرد: تشکیل خزانه‌داری واحد موجب شکل‌گیری یک نظام مالی واحد در شهرداری شد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد خزانه‌داری واحد یک گام موثر و بزرگ بود، گفت: این مهم در ۲ سال پایانی دوره قبل شورا پیگیری و با همت اعضای شورا در دوره ششم و همکاری در شهرداری و شهردار همدان در این دوره محقق شد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان بیان کرد: زیرساخت‌های خزانه‌داری واحد در دوره گذشته فراهم شد و در معاونت مالی اقتصادی شهرداری نیز دو اقدام بسیار خوب صورت گرفت.

کاوسی‌امید با اشاره به وجود برخی مشکلات در دستیابی سریع‌تر معاونت مالی به راهبردهای پرداخت‌ها، افزود: در موضوع پرداخت‌ها به دو راهبرد پرداخت حقوق و دستمزد به صورت متمرکز و همچنین پشتیبانی مالی به پیمانکاران به منظور پرداخت مطالبات به موقع رسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه در پرداخت حقوق و دستمزد به نقطه خوبی رسیدیم، تصریح کرد: در پرداخت به پیمانکاران نیز بحث برات کارت پیگیری شد که روش بسیار مناسبی بوده و موجب تأمین نقدینگی پیمانکار می‌شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان ادامه داد: به واسطه شکل‌گیری خزانه‌داری واحد در بحث پرداخت‌ها در جایگاه خوبی قرار داریم و این یک موفقیت است.

کاوسی‌امید خاطرنشان کرد: پشتیبانی اعضای شورا در شکل‌گیری خزانه‌داری واحد، پرداخت به موقع حقوق و پرداخت به پیمانکاران قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما